تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی تی سی ال شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد
loader

بهترین فیلم های 2023 تنوع بالایی دارند و امسال همه آن‌ها علاقه‌مندان به فیلم را شگفت‌زده کرده است. از اوپنهایمر گرفته تا خرس قطبی که در ژانرهای متفاوتی هستند، توانسته‌اند امتیازات بالایی کسب کنند. به همین دلیل با توجه به تعداد زیاد فیلم‌هایی که امسال روی پرده سینما رفتند، این سوال برای همه پیش می‌آید که واقعا بهترین فیلم 2023 کدام است؟

اگر می‌خواهید با فیلم های جدید 2023 آشنا شوید تا انتهای این مقاله از وبلاگ تی سی ال همراه ما باشید تا به معرفی برترین فیلم های 2023 بپردازیم.

بهترین فیلم‌ های 2023 که باید تماشا کنید

امسال را می‌توان سال اکران بسیاری از آثار ماندگار و فیلم‎‌های برتر در ژانرهای مختلف و متناسب با همه سلیقه‌ها دانست. ممکن است انتخاب بهترین آن‌ها دشوار باشد و شاید بهترین کار این است که همه‌ی فیلم های برتر 2023 را تماشا کنیم. فیلم های جدید 2023 شامل موارد زیر است:

1- فیلم Oppenheimer اوپنهایمر

  • ژانر: درام، بیوگرافی
  • کارگردان: کریستوفر نولان
  • امتیاز IMDb: 10/8.8

فیلم اوپنهایمر بهترین فیلم 2023

اوپنهایمر را می‌توان گفت بهترین فیلم سال 2023 است که توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد. این فیلم بر اساس حوادث واقعی با روایت داستان جی رابرت اوپنهایمر، پدر بمب هسته‌ای است. درواقع به بخشی از زندگی او اشاره می‌کند که پروژه منهتن را برای ساخت سلاح‌های هسته‌ای در جنگ جهانی دوم رهبری می‌کرد. وی مسئول ساخت بمب‌های اتمی بود که به ژاپن شلیک شد و در یک آزمایش بزرگ علمی زندگی بشر دستخوش تغییر می‌شود.

اوپنهایمر پس از انفجار هیروشیما، گفت که از کشته شدن هزاران نفر پشیمان نیست. فقط از این پشیمان است که چرا بمب را به موقع برای استفاده علیه آلمان‌ها تولید نکرده. البته احساس رضایت او 3 روز بعد در زمان انفجار بمب اتم در ناکازاکی محو شد. او گفت بمباران دوم غیرضروری و غیر قابل توجیه بود و پس از این حادثه دچار فروپاشی عصبی شد. اوپنهایمر به هری ترومن، رئیس جمهور ایالات متحده در آن زمان گفت: “آقای رئیس جمهور، احساس می‌کنم دستانم به خون آغشته است.”

پیشنهاد می‌کنیم این فیلم را با تلویزیون‌های دارای تکنولوژی دالبی اتموس مانند تلویزیون تی سی ال مدل C635i تماشا کنید. چرا که در این فیلم از صداهای شگفت‌انگیر برای نمایش واقعی‌تر استفاده می‌شود و فناوری Dolby Atmos باعث می‌شود صدای چند بعدی سینمایی را تجربه کنید.

2- فیلم Barbie باربی

  • ژانر: کمدی، رمانتیک
  • کارگردان: گرتا گرویگ
  • امتیاز IMDb: 10/7

فیلم باربی

باربی یکی از بهترین فیلم های 2023 اکران شده است که بسیار پر سر و صدا بود و در کشورهای مختلف بسیار فروش بسیاری داشته. داستان به این صورت است که باربی با انواع مختلفی از باربی‌ها در باربیلند زندگی می‌کند و یک شب در مهمانی رقص دچار بحران وجودی می‌شود و باید به دنیای واقعی برود و این عواقب بدی برای باربیلند به دنبال خواهد داشت.

فیلبرداری باربی به همه چیز جلوه‌ای درخشان و تماشایی می‌بخشد، همچنین از رنگ‌های زیبا و متنوع استفاده شده. تلویزیون‌های QLED با دارا بودن بیش از یک میلیارد رنگ، انتخابی مناسب برای تماشای این فیلم بی نظیر و است.

3- فیلم Mission: Impossible 7- Dead Reckoning ماموریت غیر ممکن 7 روزشمار مرگ

  • ژانر: اکشن، ماجراجویی
  • کارگردان: کریستوفر مک کوئری
  • امتیاز IMDb: 10/7.9

فیلم ماموریت غیرممکن 7

مجموعه فیلم‌های ماموریت غیرممکن با بازی تام کروز از آن دسته فیلم‌های هیجان‌انگیزی است که طرفداران بسیاری دارد. این قسمت جدید نیز مانند قسمت‌های قبل بسیار تماشایی است و جزو بهترین فیلم های سال 2023 قرار می‌گیرد. این فیلم نه تنها توانست فروش عالی داشته باشد، بلکه موفق شد نظر منتقدان را نیز جلب کند و مورد تحسین قرار گیرد. البته خالی از لطف نیست که این موضوع را بیان کنیم قسمت هشتم این فیلم نیز در سال 2024 پخش خواهد شد و قطعا مثل همیشه یکی از بهترین فیلم های 2024 خواهد بود.

داستان این سری از فیلم‌های ماموریت غیر ممکن درباره زمانی است که یک سلاح بسیار خطرناک کشف شده که قدرت نابودی همه انسان‌ها را دارد. تام کروز در نقش ایتن باید به دنبال آن برود تا مانع افتادن سلاح به دست افراد اشتباه شود. در همین حین، ایتان در برابر یک دشمن مرموز و قوی، باید درک کند که هیچ چیزی بیشتر از اهمیت ماموریت او نمی‌تواند باشد، حتی زندگی افرادی که برای او مهم هستند.

4- فیلم The Killer قاتل

  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، جنایی
  • کارگردان: دیوید فینچر
  • امتیاز IMDb: 10/6.6

فیلم قاتل

این فیلم داستان یک قاتل را روایت می‌کند که در یک ماموریت نزدیک به شکست می‌افتد و زندگی‌اش در حال تباهی است. این قاتل با مشکلات کارفرمایانش و روانشناسی خود درگیر می‌شود. فیلم قاتل بر اساس مجموعه‌ رمان‌های گرافیکی فرانسوی نوشته الکسیس نولنت و تصویرگری لوک جاکامون است.

اگر به فیلم‌های اکشن و هیجان‌انگیز علاقه دارید، می‌توان گفت این فیلم یکی از بهترین فیلم‌های 2023 اکشن است که دیدن آن خالی از لطف نیست.

5- فیلم BlackBerry بلک بری

  • ژانر: کمدی، درام، زندگی‌نامه‌ای
  • کارگردان: مت جانسون
  • امتیاز IMDb: 10/7.6

فیلم بلک بری

از بهترین فیلم های 2023 نتفلیکس، فیلم بلک‌‌بری است. این فیلم درباره کارآفرینی به نام مایک لازاریدیس است که سازنده نخستین گوشی‌های تلفن همراه بلک‌بری بود. تلفن همراه اعتیادآوری که نحوه کار، بازی و برقراری ارتباط در جهان را تغییر داد. درواقع اولین شرکت تولیدکننده گوشی هوشمند در جهان بود. بلک بری داستانی از سرگذشت، پا گرفتن و افول یکی از شرکت‌های بزرگ و تعیین‌کننده‌ی مسیر تکنولوژی در جهان است.

این فیلم در جشنواره‌های مختلف افتخارات متعددی به دست آورد که از میان آن‌ها می‌توان به دریافت یک جایزه جشنواره بین‌المللی فیلم سانفرانسیسکو و نامزدی دریافت یک جایزه جشنواره بین‌المللی فیلم برلین اشاره کرد.

6- فیلم Guardians of the Galaxy Vol.3 نگهبانان کهکشان 3

  • ژانر: ابرقهرمانی، ماجراجویی، اکشن
  • کارگردان: جیمز گان
  • امتیاز IMDb: 10/8.3

فیلم نگهبانان کهکشان

فیلم از ابتدا با مشکلات پیتر کوئیل آغاز می‌شود که هنوز نتواسته با مرگ گامورا کنار بیاید آغاز می‌شود. داستان فیلم به این صورت است که نگهبانان کهکشان تلاش می‌کنند تا آن را به پناهگاهی امن برای پناهندگان آواره تبدیل کنند. کوئیل باید نگهبانان را در یک ماموریت برای دفاع از جهان و محافظت از خود در برابر یک دشمن مشترک خطرناک جمع کند.

7- فیلم Killers of the flower moon قاتلان ماه کامل

  • ژانر: جنایی، تاریخی، درام
  • کارگردان: مارتین اسکورسیزی
  • امتیاز IMDb: 10/8.5

فیلم قاتلان ماه کامل

فیلم قاتلان ماه کامل از بهترین فیلم های 2023 از نظر IMDB است. این فیلم 3 ساعته که بر اساس داستان واقعی ساخته شده، به موضوعاتی همچون نژادپرستی، خشونت، دروغ و طمع پرداخته است. این فیلم تکان‌دهنده و در برخی لحظات بسیار غم‌انگیز است.

داستان فیلم از اینجا شروع می‌شود با کشف نفت در زمین‌های قبیله اوسیج در دهه 20 میلادی قتل‌هایی رخ داد. اعضای قبیله اوسیج در شمال شرقی اکلاهما به شرایط مرموزی به قتل می‌رسند. بنابراین آژانس تحقیقاتی FBI شروع به تحقیقات می‌کند.

اگر می‌خواهید بدانید گیمرها کدام تلویزیون را برای بازی انتخاب می‌کنند، بر روی لینک زیر کنید.

8- فیلم Leave The World Behind دنیا را پشت سر بگذار

  • ژانر: درام
  • کارگردان: سم اسماعیل
  • امتیاز IMDb: 10/7.4

فیلم دنیا را پشت سر بگذار

سم اسماعیل که کارگردان سریال مستر روبات سریال پرطرفدار مردم بود، این بار با یک فیلم هیجان‌انگیز و دلهره‌آور آمده و نحوه رفتار انسان در آخرالزمان را به نمایش می‌گذارد و یکی از هیجان‌انگیزترین فیلم های 2023 است.

داستان فیلم “دنیا را پشت سر بگذار” به این صورت است که یک خانواده در حال حرکت در جاده‌ها هستند و همه چیز خوب به نظر می‌رسد تا این که تعطیلات آن‌ها در لانگ آیلند توسط دو غریبه قطع می‌شود که خبر یک خاموشی مرموز را می‌رسانند. همه کسانی که آنجا هستند باید تصمیم بگیرند که چگونه از این بحران احتمالی جان سالم به در ببرند.

9- فیلم Evil Dead Rise مرده شریر برمی‌خیزد

  • ژانر: فراطبیعی، ترسناک
  • کارگردان: لی کرونین
  • امتیاز IMDb: 10/7.2

فیلم ظهور مرده شیطانی

در لیست بهترین فیلم های 2023 می‌توانیم به فیلم “مرده شریر برمی‌خیزد” یا “ظهور مرده شیطانی” اشاره کنیم. این فیلم پنجمین قسمت از سری فیلم‌های مرده شیطانی است و در ژانر فیلم‌های ترسناک قرار می‌گیرد که طرفداران خاص خودش را دارد.

هرچند عناصر ترسناک وحشیانه در این اثر سینمایی، خونین هستند ولی در مقایسه با فیلم‌های قبلی، سطح جنون این فیلم هنوز کمی پایین است. از آنجایی که این بار شخصیت‌ها یک خانواده هستند، درام واقعی‌تر جلوه می‌کند.

داستان این فیلم به تلاش دو خواهر می‌پردازد که سعی می‌کنند از دست موجودات شیطانی معروف به “Deadites” زنده بمانند و خانواده خود را نجات دهند.

10- فیلم Cocaine Bear خرس کوکائینی

  • ژانر: کمدی، مهیج
  • کارگردان: الیزابت بنکز
  • امتیاز IMDb: 10/6.2

فیلم خرس کوکائینی

یکی از برترین فیلم‌ های 2023 که به شما پیشنهاد می‌کنیم تماشا کنید، فیلم خرس کوکائینی است. این فیلم بر اساس یک داستان واقعی مشابه که در سال 1985 در آمریکا رخ داد، ساخته شده است. Cocaine Bear اولین فیلم ری لیوتا است که پس از درگذشت او منتشر می‌شود. این فیلم را می‌توان در لیست فیلم های خنده‌دار 2023 قرار داد.

داستان فیلم از اینجا شروع می‌شود که یک هواپیما با محموله‌ای از کوکائین سقوط می‌کند. خرس سیاهی آن را می‌بیند و می‌خورد و ماجراهای هیجان‌انگیزی را به همراه دارد. در همین حین نیروهای پلیس، توریست‌ها، خلافکاران در جنگل جورجیا، جایی که خرس قرار دارد، به پست هم می‌خورند که لحظات دلهره‌آور را به همراه دارد.

همچنین بخوانید: نقش متاورس در پیشرفت تلویزیون

تلویزیون‌های تی سی ال ، انتخاب فیلم‌بازان برای تماشای فیلم های برتر 2023

اگر قصد دارید برای خرید تلویزیون اقدام کنید، بهتر است بدانید محصولات برند تی سی ال همگی از طراحی روز بهره برده‌اند و به دلیل استفاده از فناوری‌های نوآورانه در تولید، در سطحی بسیار بالا قرار گرفته و از لحاظ کیفیت هم‌تراز محصولات جهانی است. به همین دلیل است که تی سی ال برند محبوب جهانی از نگاه مشتریان است.

تلویزیون‌های تی سی ال ، انتخاب فیلم‌بازان برای تماشای فیلم های برتر 2023

تلویزیون‌های TCL ، یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین تلویزیون‌ها در بازار ایران است که کاربران می‌توانند مدل‌های مختلف تلویزیون هوشمند را در سایزها و نمایشگرهای متفاوت مانند 4K یا تکنولوژی HDR10 تهیه کنند. برای تماشای فیلم‌های مورد علاقه خود و همچنین بهترین فیلم های 2023 ، تلویزیون‌های TCL انتخابی مناسب است.



سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم تا برترین فیلم های 2023 را به شما معرفی کنیم. قطعا فیلم‌های بسیاری وجود دارند که در لیست بهترین فیلم های سال 2023 قرار می‌گیرند و همه در این مطلب وجود ندارند. به همین دلیل خوشحال می‌شویم نظر شما را درباره فیلم های برتر 2023 بدانیم و اگر در این لیست موجود نبود در قسمت نظر با ما در میان بگذارید تا با فیلم های جدید امسال بیشتر آشنا شویم.

نظرات 1

  1. حسین نوری

    خیلی عالی بودن همشون، من نقد فیلم Bird Box Barcelona رو هم توی مجله بانک اقتصاد خوندم واقعا عالیه پشینهاد میشه

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*