تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی تی سی ال شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد
loader

تی سی ال یکی از بزرگترین و در عین حال معتبرترین برندهای تولیدی در چین است که در کنار دیگر برندها از کیفیت گرید A برخوردار است. این برند در بیش از 80 کشور دنیا نمایندگی فروش دارد و محصولات خود را به 160 کشور صادر می‌کند و به همین دلیل این برند در سطح جهانی شناخته شده است.

خرید تلویزیون‌های تی سی ال یک انتخاب عالی است چرا که این دستگاه‌ها علاوه بر داشتن کیفیت تصویر عالی و پخش صوت فوق العاده مجهز به تکنولوژی‌های به روز هستند و به عنوان محصولاتی پیشرفته تلقی می‌شوند.

تلویزیون‌های تی سی ال در ایران توسط گروه مادیران تولید می‌شوند و با توجه به گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مادیران، مصرف‌کنندگان هیچ نگرانی بابت خرید تلویزیون‌های تی سی ال نخواهند داشت. تا انتهای این مقاله از وبلاگ تی سی ال همراه ما باشید تا با تلویزیون‌های تی سی ال و ویژگی‌های منحصر به فرد که آن‌ها از سایر تلویزیون‌ها متمایز کرده، بیشتر آشنا شوید.

مسیر رشد تی سی ال و تبدیل آن به یک برند جهانی

  • کسب رتبه 2 تولیدکننده تلویزیون در بازار جهانی در سال‌های 2017 و 2018
  • کسب رتبه 2 برند پرفروش در سال 2019
  • کسب رتبه 1 تلویزیون هوشمند اندروید در سال 2022
  • کسب رتبه 1 فروش تلویزیون 98 اینجی در سال 2022
  • کسب رتبه 1 در بازار جهانی به عنوان پادشاه Google TV در سال 2023

چه عواملی در محبوبیت جهانی برند تی سی ال نقش دارند؟

تی سی ال بدون شک یکی از بهترین برندهای مطرح فروش تلویزیون است که در سال‌های اخیر در عرضه این محصولات به خوبی درخشیده و سعی کرده است فناوری‌های جدید را در تلویزیون‌های خود به کار برده و متناسب با بازار جهانی، آن‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد.

برند جهانی تی سی ال در آخرین رتبه‌بندی ارائه شده در گزارش OMDIA، در جایگاه دوم برند تلویزیون در سال 2022 قرار گرفت. همچنین در سال‌های 2017 و 2018 دومین تولیدکننده تلویزیون در بازار جهانی و در رتبه‌بندی جهانی سال 2019 دومین برند پرفروش دنیا معرفی شد.

تلویزیون‌های TCL در سال‌های اخیر به یکی از برندهای محبوب در سراسر جهان تبدیل شده‌اند. چندین عامل در محبوبیت جهانی این برند نقش دارند:

قیمت مناسب نسبت به سایر رقبا

TCL تلویزیون‌هایی با قیمت‌های رقابتی و اقتصادی عرضه می‌کند. این امر آن‌ها را گزینه‌ای جذاب برای خریداران با بودجه محدود می‌کند و انتخاب اول آن‌ها نسبت به رقبای دیگر می‌شود. البته با توجه به محصولات متنوع تی سی ال، قیمت‌های آن‌ها نیز متفاوت است.

مهم‌ترین فاکتوری که قیمت هر کدام را تغییر می‌دهد، اندازه نمایشگر و وضوح آن است. یعنی هرچقدر اندازه صفحه بزرگ‌تر باشد، قیمت نیز افزایش پیدا خواهد کرد. در مرحله بعد تکنولوژی‌های به کار رفته در هر تلویزیون، قیمت آن را مشخص می‌کند. اما به طور کلی چیزی که محصولات تی سی ال را متمایز می‌کند، مقرون به صرفه بودن آن‌هاست.

کیفیت تصویر خوب

بسیاری از مدل‌های TCL از تکنولوژی‌هایی مانند 4K و HDR پشتیبانی می‌کنند، که باعث می‌شود کیفیت تصویر بسیار خوبی ارائه دهند. درواقع کیفیت تصویر 4K با 4 برابر وضوح بیشتر نسبت به فول اچ دی، تعداد پیکسل‌های عمودی و افقی تشکیل‌دهنده تصویر را افزایش می‌دهد و لذت تماشای تصاویر را افزایش می‌دهد.

پشتیبانی تلویزیون‌های هوشمند تی سی ال از تکنولوژی HDR10 باعث افزایش تضاد رنگی تصاویر می‌شود. این فناوری با افزایش کنتراست تصویر یعنی روشن‌تر شدن نقاط روشن و تیره‌تر شدن نقاط تیره، عمق تصاویر را افزایش می‌دهد. از تلویزیون‌های تی سی ال با این ویژگی‌ها می‌توان به مدل تی سی ال C635i و تلویزیون تی سی ال P735 اشاره کرد.

کیفیت تصویر خوب در تلویزیون تی سی ال

استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا

تی سی ال از آخرین فناوری‌های جهانی در تلویزیون‌های خود استفاده می‌کند. مدل‌های جدید این محصولات مجهز به فناوری QLED است که باعث ایجاد رنگ‌هایی با بیشترین خلوص می‌شود زیرا نور را از لایه‌های دارای نانوکریستال نیمه رسانا و کوچک عبور می‌دهد. این تلویزیون با تکنولوژی Dolby Atmos تجربه صدای شگفت‌انگیز را فراهم می‌کند.

امکان اتصال به اینترنت

تلویزیون‌های هوشمند تی سی ال در آخرین ورژن خود مجهز به Google TV و سیستم عامل اندروید 11 هستند. قابلیت اتصال به اینترنت در این مدل‌های تی سی ال به همراه نصب نرم‌افزارهای کاربردی، یک دوست هوشمند واقعی را در کنار شما قرار می‌دهند. بنابراین دسترسی به دنیای سرگرمی اینترنت و وبگردی را برای مخاطبان ممکن ساخته است. تلویزیون تی سی ال مدل P635 از جمله این تلویزیون‌هاست.

مناسب برای گیمینگ

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های تلویزیون‌های جدید تی سی ال مربوط به نرخ به روزرسانی است. پنل این تلویزیون 144 هرتزی است، از نرخ نوسازی متغیر پشتیبانی می‌کند و با فناوری FreeSync Premium Pro ای‌ام‌دی سازگاری دارد.

به عنوان مثال تلویزیون تی سی ال مدل C745 با ویژگی‌هایی که دارد برای گیمرها مناسب است. این تلویزیون دارای پردازشگر قدرتمندی است که اجازه می‌دهد تا بهترین تصویر را از منابع مختلف و یا کنسول‌های بازی تماشا کنید. همچنین با فناوری MEMC این محصول تجربه بازی بسیار روان‌تری در دسترس شماست.

تلویزیون تی سی ال مناسب برای گیمینگ

طراحی جذاب و مدرن

محصولات این شرکت همگی از طراحی روز بهره برده و نمایشگرهایی کم حاشیه با ظاهری جذاب دارند. طراحی مدرن بسیاری از مدل‌های TCL باعث می‌شود که در هر محیطی به راحتی جا بیافتند و ظاهر زیبایی به فضا بدهند. البته در زمان خرید محصول باید متناسب با نیاز مشتری باشد. مثلا برای افرادی که اتاقی با اندازه کوچک یا متوسط دارند، تلویزیون‌های بسیار بزرگ مناسب نیست و حتی می‌تواند تاثیر منفی روی دکوراسیون خانه شما نیز داشته باشند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم‌های 2023

تنوع در عرضه محصولات

در حال حاضر، محصولات این شرکت در مدل‌های بسیار متنوعی به فروش می‌رسد و هر کدام با توجه به ویژگی‌های خود و نیاز مشتری، در بین مخاطبان طرفداران زیادی دارند. از مدل‌های اقتصادی و ساده گرفته تا مدل‌های پرچم‌دار با ویژگی‌های پیشرفته، که این امکان را می‌دهد تا هر نوع مشتری بتواند یک مدل مطابق با نیازها و بودجه خود پیدا کند. به همه این دلایل، TCL به یک برند محبوب و معتبر در صنعت تلویزیون تبدیل شده است.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

TCL خدمات پس از فروش مناسبی ارائه می‌دهد، از جمله گارانتی‌های معتبر و پشتیبانی فنی، که این برند را گزینه‌ای قابل اعتماد می‌کند. گارانتی این محصولات به مدت 24 ماه است. خدمات و پشتیبانی تی سی ال شامل کلیه مراحل خرید تا نصب و خدمات پس از فروش است. مشتریان می‌توانند پس از خرید، نسبت به درخواست نصب اقدام کنند. همچنین در صورت بروز هر گونه ایراد، برای تعمیر درخواست دهند.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش محصولات تی سی ال

سخن پایانی

برند تی سی ال همیشه سعی داشته به عرضه محصولات متنوعی بپردازد تا علاوه بر این که کیفیت محصولاتش را در سطح بالا حفظ کند، بتواند رضایت مخاطبان خود را جلب کند. به همین دلیل تلویزیون‌های خود را با قیمت خیلی خوبی به بازار ارائه می‌کند و مشتریان می‌توانند با توجه به بودجه خود آن‌ها را خریداری کنند و از تکنولوژی‌هایی که در آن به کار گرفته شده بهره‌مند شوند.

این برند در مقایسه با سایر رقبا با توجه به قیمت مناسبی که دارد، محبوبیت بیشتری در سطح جهانی پیدا کرده و در عین حال با هر عرضه محصول، قابلیت‌های آن را نیز افزایش می‌دهد. بنابراین خرید تلویزیون‌های تی سی ال درواقع اعتماد به انتخاب جهانی است.

نظرات 1

  1. بابک سرلک

    سلام
    تلویزیون تی سی ال مدل C745 رو کی موجود میکنید ؟

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*