تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی تی سی ال شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد
loader

شرایط استفاده

تعریف شرکت

در این صفحه، هرجا از کلمه “شرکت” استفاده شده باشد، منظور “شرکت صنایع الکترونیک مادیران” یا “شرکت صنایع لوازم خانگی مادیران” است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات ایکس ویژن اقدام کند. همچنین از آنجا که رسالت این وب سایت، فروش آنلاین محصولات ایکس ویژن می باشد، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به خرید کالا اقدام می‌کند.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‌های شرکت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده بوده و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‌ها و سرویس‌های ایکس ویژن تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

سیاست‌های رعایت حریم شخصی

شرکت بر حفظ اطلاعات و حریم خصوصی کاربران خود تاکید ویژه‌ای دارد. شما به عنوان یکی از اعضای ایکس ویژن برای ایجاد حساب کاربری، اطلاعاتی نظیر شماره تلفن و ایمیل و آدرس وارد خواهید کرد که تنها برای ارائه‌ی خدمات بدون نقص از طرف ایکس ویژن کاربرد دارند و نزد ما محفوظ خواهند ماند. گفتنی‌ست که از این داده‌ها برای ارسال محصولات استفاده خواهیم کرد. شماره تلفن اعضا نیز تنها برای ارسال پیامک جهت در جریان گذاشتن شما از روند ارسال محصول، اطلاع‌رسانی محصولات جدید و پیشنهادات ویژه اعضاء استفاده خواهد شد.

شرکت  در صورت مشاهده و یا احتمال وجود هر گونه تناقض اطلاعات و نام کاربری وارد شده با اطلاعات واقعی شخص ، می تواند اکانت کاربری کاربران را مسدود کند . برای تایید اطلاعات و اطمینان از صحت اطلاعات در بازه های زمانی مختلف نیز می تواند از کاربر درخواست ارسال اطلاعات تکمیلی داشته باشد.

هرگونه سو استفاده از اسناد و مدارک بارگذاری شده توسط مشتری در سیستم پیگرد قانونی دارد و خدمات دهنده نسبت به حفظ محرمانگی اسناد فوق مسؤل است.