تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی تی سی ال شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد
loader

تلویزیون QLED UHD 4K هوشمند google TV تی سی ال مدل C635i سایز 55 اینچ

TCL C635i QLED UHD 4K Google TV 55"

5 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون QLED UHD 4K هوشمند google TV تی سی ال مدل C635i سایز 55 اینچ

TCL C635i QLED UHD 4K Google TV 55"

5 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

خبر کنید
خبر کنید
دیگر نیاز نیست خبر کنید

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

تلویزیون C635i تی سی ال، انتخابی هوشمندانه

تلویزیون هوشمند تی سی ال 55C635i مجهز به google TV است. تلویزیون C635i تی سی ال با وضوح تصویر بسیار بالا 4K ULTRA HD مجهز به فناوری QLED است که واقعی ترین رنگ ها با بیشترین خلوص را تولید می کند. تلویزیون هوشمند google TV تی سی ال مدل C635i از تکنولوژی HDR10+/Dolby vision و فناوری MEMC برای نمایش تصاویر سریع و روان‌تر بهره می برد.

تلویزیون هوشمند 55C635i تی سی ال مجهز به GOOGLE TV بر روی اندروید 11 می باشد. این تلویزیون مجهز به اسپیکر برند ONKYO ژاپن می باشد که به همراه فناوری DOLBY ATMOS تجربه صدای شگفت انگیز را فراهم می کند. این تلویزیون با بهره گیری از فناوری 120HZ.DLG امکان پخش محتوای 120 هرتزی را برای شما محیا می کند و تأخیر غیر قابل تحمل، بدون نیاز به تحمل عملکرد تنظیم خودکار محتوا با بهره گیری از آخرین فناوری DLG TCL دروازه خط دوگانه، نرخ تازه سازی بالاتر و تأخیر بسیار کم را نسبت به قبل به ارمغان می آورد. در ادامه به بررسی ویزگی های خاص این تلویزیون TCL می پردازیم.

فناوری کیولد در تلویزیون C635i تی سی ال

تلویزیون C635i تی سی ال مجهز به فناوری QLED

فناوری نقاط کوانتومی (QD) نانوکریستال های نیمه رسانا و بسیار کوچک هستند. هنگامی که نور پس زمینه از لایه دارای نقاط کوانتومی عبور میکند واقعی ترین رنگ ها را تولید می کند. تلویزیون QLED تی سی ال مدل C635i دارای لایه‌ی نقاط کوانتومی، با فناوری نور پس زمینه سازگار می باشد که باعث ایجاد رنگ هایی با بیشترین خلوص می گردد. تلویزیون 55 اینچ تی سی ال مدل C635iمجهز به پنل QLED بیش از یک میلیارد رنگ متفاوت دارد که رنگ های زنده تر با کنتراست بالاتر را به نمایش می گذارد.

اندروید 11 و گوگل تی وی

Google TV و اندروید 11، دست در دست تکنولوژی

تلویزیون هوشمند 55C635i تی سی ال مجهز به GOOGLE TV بر روی اندروید 11 می باشد. وجود سیستم GOOGLE TV در این تلویزیون امکانات زیادی را در اختیار کاربران می‌گذارد و دسترسی به دنیایی از ویدیو و سرگرمی را ممکن ساخته است. گوگل تی وی بر پایه اندروید ساخته می شود، اما نسخه فراتری از آن است. به طوری که امکان پخش محتواهای مفید و کاربر پسند را بدون مراجعه به پلتفرم‌های استریم مثل نتفلیکس و اپل تی وی به مخاطب می دهد. یعنی بیننده بدون مراجعه به اپلیکیشن خاصی، می تواند متناسب با سلیقه و نوع جستجوی خود، هر ویدیویی را در قاب تلویزیون جستجو و تماشا کند. تلویزیون هوشمند تی سی ال مدل C635i با پشتیبانی از google TV بر پایه اندروید 11، امکان نمایش فیلم و سریال و انواع ویدیوها از همه پلتفرم ها را در خود جای داده است.

کیفیت تصویر UHD 4K

تماشای جزئیات با وضوح تصویر 4K ULTRA HD

تلویزیون هوشمند مدل C635i تی سی ال دارای وضوح تصویر ULTRA HD 4K است و برای تماشای تصاویر و محتوای تولید شده با تکنولوژی روز بهترین انتخاب است. کیفیت تصویر 4K با 4 برابر وضوح بیشتر نسبت به فول اچ دی، تعداد پیکسل‌های عمودی و افقی تشکیل دهنده تصویر را به ترتیب به 2160 و 3840 می رساند. رزولوشن 4K، تصاویر با کیفیت پایین تر را نیز با کیفیت قابل قبول تری ارائه می کند.

تلویزیون C635i تی سی ال مجهز به MEMC و فناوری 120HZ.DLG

تکنولوژی MEMC و فناوری 120HZ.DLG در تلویزیون C635i تی سی ال 

تلویزیون C635i تی سی ال مجهز به فناوری MEMC است. این فناوری لرزش حرکت ها و سایه ها را به سطحی که چشم انسان قادر به درک آن باشد، کاهش داده و حرکت های سریع را واقعی تر جلوه می دهد. همچنین با حذف لرزش های تصویر از سو سو زدن صفحه نمایش هنگام پخش تصاویر سریع جلوگیری میکند، در نتیجه تصاویر را روان و طبیعی به نمایش خواهد گذاشت.

تلویزیون C635i تی سی ال مجهز به فناوری 120HZ.DLG

فناوری 120HZ.DLG با نرخ نوسازی بالاتر در تلویزیون هوشمند C635i تی سی ال برای دیدن فیلم‌‌ها و مسابقات ورزشی و همچنین بازی‌های کامپیوتری مناسب است. این تلویزیون با بهره گیری از فناوری 120HZ.DLG امکان پخش محتوای 120 هرتزی را برای شما محیا می کند. فناوری 120HZ.DLG تأخیر غیر قابل تحمل، بدون نیاز به تحمل عملکرد تنظیم خودکار محتوا با بهره گیری از آخرین فناوری DLG TCL دروازه خط دوگانه، نرخ تازه سازی بالاتر و تأخیر بسیار کم را نسبت به قبل به ارمغان می آورد.

تکنولوژی HDR 10 + DOLBY VISION

تکنولوژی HDR 10 + DOLBY VISION رنگ های بی نهایت زنده

تلویزیون هوشمند 55C635i تی سی ال از تکنولوژی HDR 10 + DOLBY VISION پشتیبانی می‌کند. این تکنولوژی با افزایش نمایش نقاط روشن به صورت روشن‌تر و نقاط تاریک به صورت تیره‌تر، عمق تصاویر را افزایش می‌دهد. تکنولوژی HDR 10 + DOLBY VISION در تلویزیون QLED UHD 4K تی سی ال مدل C635i باعث می‌شود طیف وسیع‌تری از رنگ‌ها به صورت طبیعی و زنده در این قاب دیده شوند.

تلویزیون C635i تی سی ال ترکیب HDR10+ در کنار ویژگی منحصر بفرد Dolby vision نمایی زنده و واقعی از تصاویر را نمایش می دهد؛ چون به کنتراست بهتر نور و رنگ کمک می کند.

سیستم صوتی ONKYO ژاپن

بلندگو ONKYO ژاپن و Dolby Atmos

تلویزیون C635i تی سی ال مجهز به اسپیکر برند ONKYO ژاپن می باشد که به همراه فناوری DOLBY ATMOS تجربه صدای شگفت انگیز را فراهم می کند. سیستم صوتی این محصول تجربه متفاوتی از سطح شنیداری را منتقل می کند. چرا که این سیستم صوتی دارای تقویت کننده، قدرت کافی و صدای استریو است. به طوری که تجربه صدای چند بعدی سینمایی را با آن تجربه خواهید کرد.

اتصال بی سیم WIFI Screen Mirror

تلویزیون هوشمند 55C635i تی سی ال مجهز به قابلیت WIFI Screen Mirror برای اتصال موبایل به تلویزیونو است. با این تکنولوژی از تماشای صفحه گوشی بر روی صفحه نمایش 55 اینچی تی سی ال لذت ببرید.

تکنولوژی WIFI Screen Mirror
درگاه ها و اتصالات

اتصالات و درگاه ها

تلویزیون QLED UHD 4K هوشمند google Tv تی سی ال مدل C635i دارای یک درگاه USB.02 و یک درگاه USB.03 و سه درگاه HDMI است . در این مدل از تلویزیون های تی سی ال مدل 55C635i صال ساندبار و اسپیکر از طریق Bluetooth نیز وجود دارد.

جمع بندی

تلویزیون QLED UHD 4K هوشمند google Tv تی سی ال مدل C635i دارای وضوح تصویر بسیار بالا 4K ULTRA HD همراه با پشتیبانی از تکنولوژی HDR10+/Dolby vision است. بهره مندی از فناوری MEMC برای نمایش تصاویر سریع و روان‌تر و بهره گیری از فناوری 120HZ.DLG برای امکان پخش محتوای 120 هرتزی در این محصول فراهم است. این تلویزیون مجهز به اسپیکر برند ONKYO ژاپن همراه فناوری DOLBY ATMOS است. 16گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت رام از مشخصات این تلویزیون است.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس ، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

نظرات 23

  1. سلام فرق c635i با c635 چیه؟

    • gelareh khavaninzadeh

      این محصول نسخه آپدیت شده سری قبلی است

      • بهراد جمال زبردست

        سلام. مدل c635i مدل بروزتر هست؟

  2. محمد درزی

    سلام
    پورت اچ دی ام ای ورژن 2.1 روی این تلویزیون کدومه ؟

    • gelareh khavaninzadeh

      دوست عزیز در قسمت پورت های این تلویزیون در کنار پورت اول نوشته شده HDMI 2.1

  3. الیاس

    با سلام اول لازمه بگم که برند Tcl یک برند جهانی هستش اما هنوز خیلی ها فکر میکنن ایرانیه و در زمینه تلویزیون هم توی دنیا جز ۳ برند پر فروش اول دنیاست پس خواهشا برندی که جهانیه با برندهایی همچون اسنوا و ایکس ویژن و جی پلاس و سام و اینجور برندها مقایسه نکنید. دوم این مدل تلویزیون c635i در حال حاضر بهترین مدل تلویزیون موجود توی بازار ایرانه یه سر و گردن از تمام تلویزیون ها بالاتره خلاصه هر چی میخوای از یه تلویزیونه ۱۰۰میلیونی این داره تصویر Qled 4k و صدای دالبی و اسپیکر اونکیو ژاپن و گوگل پلی و ریموت هوشمند ک ظرافت و زیبایی ساخت و پشتیبانی عالی و واقعی مادیران که حتی اگر کوچکترین ایرادی توی تلویزیون پیدا!بشه بدون اینکه بخوان بپیچونن تلویزیون و رایگان تعویض میکنند من که واقعل از خریدش لذت بردم واقعل عالی بود.

  4. امیر احمدی

    آیا سایز 50 و43 اینچ c635i تولید شده

  5. علیرضا

    سلام….برای پلی استیشن 5 میخام به نظر شما گزینه خوبی هستش و اینکه چجوری از 60 هرتز می‌ره به حالت 120هرتز DLG

  6. سعید

    سلام
    وقت بخیر
    این مدل هارد بالای یک ترابایت رو ساپورت میکنه؟؟
    همچنین درصورت تغییر فرمت فلش به NTFS بخاطر حجم بالای فیلم، فایل صوتی فیلمهارو پشتیبانی میکنه؟؟

  7. محمود

    سلام وقت بخیر کاربران راننده اسنپ امکان خرید اقساطی به صورت اینترنتی دارند؟

  8. صالح موسوی

    سلام، میتونه بازیو در حالت 4k/120hz اجرا کنه؟ یا فریم ریت120هرتز در حالت 2k اجرا میشه!؟

    • gelareh khavaninzadeh

      سلام همراه گرامی
      مدل c745 دارای رفرش ریت 144 هرتز هست.

  9. علیرضا عنایت زاده

    سلام تفاوت c735 با c635 چی هست

  10. سلام لطفا یک ویدیو از عملکرد تلوزیون قرار بدید

  11. Yousefi

    سلام میخواستم بدونم امکان نصب روی دیوار رو داره؟

    • gelareh khavaninzadeh

      سلام همراه گرامی
      بله امکان نصب روی دیوار با استفاده از براکت را دارد.

  12. غفور

    سلام نوع صفحه IPS؟

  13. ایمان مجد

    دوست عزیز ایکس ویژن تی سی ال هر دو یکجا تولید میشن مادایران وازنظر سخت افزاری نرم افزار شبیه به هم هستن فقط تی سی ال پنلips QLED داره .با اسپیکرهای اونکیو که اونم ۱۰وات زیاد با ایکس ویژن فرق نمیکنه .من خودم ایکس ویژن دارم عالیه .تی سی ال که داخل آمریکا اروپا تولید میشه با اینجا فرق داره.تی سی ال برند نامبر وان لوازم خانگی امریکا

  14. سید حسن حسینی

    سلام برند TCL برند خیلی عالیه من از مشتری های این شرکت هستم هم از خدماتش فروش وهم از نظر راهنمایی و هم از نظر خدمات پس از فروش رضایت کامل دارم از همه نظر فوق االعاده خوب هستند
    باتشکر از شرکت TCLوخدمات پس از فروش مادیران

  15. غلامعلی

    سلام
    گوشی موبایل به این مدل وصل میشه یا نه؟

  16. سهیل سوری

    مدل c635i قابلیت pvr دارد؟

  17. رضا ترابی

    درود چجوری ۱۲۰ هرتز برم،،کجای تنظیمات لطفا راهنمایی کنید

  18. محمد علی

    با سلام
    دو سوال:
    پنل این تلویزیون VA است یا IPS است؟
    و دیگر اینکه سیستم عامل که گوگل تی وی است آیا برنامه های اندرویدی هم براحتی بر روی آن نصب می شود؟

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

سوالات متداول

برای اشتراک گذاری فیلم، موسیقی و عکس در تلویزیون های تی سی ال مدل C635/65-55 مطابق روش زیر عمل کنید:

  • دکمه هوم بار ﺑر روی رﯾﻣوت ﮐﻧﺗرل را ﻓﺷﺎر دهید.
  • در صفحه اﺻﻠﯽ وارد MagiConnect ﺷوﯾد
  • برنامه QR اﺳﮑن (ﺑﺎرﮐد ﺧوان) را ﺑر روی ﮔوﺷﯽ داﻧﻠود و ﻧﺻب کنید.
  • برنامه QR اﺳﮑن، ﺑﺎرﮐد را ، از روی صفحه ﺗﻠوﯾزﯾون اﺳﮑن ﮐرده ، ﻟﯾﻧﮏ داﻧﻠود برنامه ﺑه ﮔوﺷﯽ ھﻣراه ارﺳﺎل ﻣﯽ ﺷود.
  • برنامه T-CAST را داﻧﻠود ﮐرده ، ﺗﻠوﯾزﯾون و ﮔوﺷﯽ هر دو به ﯾﮏ ﻣودم نقطه اتصال( ﺑﺎﯾد ﻣﺗﺻل ﺷوﻧد و درون ﯾﮏ شبکه ﺑﺎﯾد ﻗرار ﺑﮕﯾرﻧد ، ﺑﺎ اﺟرای ﻧرم اﻓزار T-CAST ﺑر روی ﮔوﺷﯽ، ﻣوزﯾﮏ، ﻓﯾﻠم و ﻣدﯾﺎ ، که داﺧل حافظه ﮔوﺷﯽ اﺳت را اﻧﺗﺧﺎب کنید.
  • Cast To TV را زده ، ﻓﺎﯾل ھﺎی ﺻوﺗﯽ و ﺗﺻوﯾری به صفحه ﺗﻠوﯾزﯾون ﻣﻧﺗﻘل ﻣﯽ ﺷود .

برای نصب نرم افزار روی تلویزیون C635 تی سی ال مطابق روش زیر عمل کنید:

به دو طریق می توانید روی تلویزیون تی سی ال، نرم افزار نصب کنید.
1- از طریق Google Play
وارد قسمت جستجو شده و نرم افزار مد نظر را سرچ کنید.
در صورت فعال بودن و رفع فیلتر Google Play، نرم افزار را نصب و راه اندازی کنید.

2- از طریق USB
نرم افزارهای مد نظر سازگار با نسخه اندروید TV را دانلود کرده و بر روی فلش انتقال می دهیم و به پورت USB تلویزیون متصل می کنیم. سپس مراحل زیر را طی کنید:

  • دکمه HOME بر روی ریموت کنترل را فشار دهید.
  • در قسمت برنامه ها وارد گارد محافظت شوید.
  • وارد مدیر برنامه و قسمت نصب شوید.
  • بعد از منوی درایو USB وارد فلش شوید و نصب نرم افزار را انجام دهید.

برای نصب نرم افزار روی تلویزیون های تی سی ال مدل

43S6500/6510
55/65C715-50/55P615/725-50/55/65P8SA-55P8M

مطابق روش زیر عمل کنید:

1- دانلود مستقیم از طریق مرورگر
ابتدا دکمه HOME بر روی کنترل را زده ، وارد قسمت هوشمند تلویزیون شوید.
در مرورگر قسمت آدرس بار ، نرم افزار مورد نیاز خود را نوشته و آن را جست و جو و سپس دانلود کنید.
فایل دانلود شده در صفحه اصلی در قسمت رسانه ، در مسیر حافظه داخلی و پوشه دانلود ذخیره می شود وارد آن قسمت شده و با کلیک بر روی نرم افزار آن را نصب کنید .

2- از طریق اتصال فلش
نرم افزارهای مد نظر سازگار با نسخه اندروید TV را دانلود کرده و بر روی فلش انتقال میدهیم و به پورت USB تلویزیون متصل می کنیم
ابتدا دکمه HOME بر روی کنترل را زده ، وارد قسمت هوشمند تلویزیون شوید.
در قسمت صفحه اصلی وارد قسمت رسانه شوید
وارد حافظه جانبی یا همان فلش شوید و نصب نرم افزارها را انجام دهید .

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.