تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی تی سی ال شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد
loader

امروزه در بسیاری از خانه‌ها، تلویزیون‌ هوشمند یا اندروید باکس‌ها وجود دارد . یکی از جذابیت های تلویزیون هوشمند، استفاده از آن به عنوان وسیله گرمی و بازی است. همین موضوع باعث شده تا همیشه برای پیدا کردن بهترین بازی‌های آفلاین، در حال تحقیق باشیم.اگر جز دسته افرادی هستید که تلویزیون اندروید در خانه دارید و هر از گاهی می‌خواهید از آن به‌عنوان یک کنسول بازی استفاده کنید، باید به شما بگوییم که در این مطلب از وبلاگ تی سی ال قصد داریم بهترین بازی‌های آفلاین اندروید 2023 را به شما معرفی کنیم.

معرفی بهترین بازی‌های آفلاین اندروید به ترتیب جذابیت

فاکتورهای زیادی برای معرفی بهترین بازی های سرگرم کننده اندروید وجود دارد. در این بخش سعی کرده ایم بر اساس میزان جذابیت، به شما لیست 7 تایی از بهترین بازی های آفلاین اندروید در سال 2023 را معرفی کنیم.

1- بازی Asphalt 8

  • نام: آسفالت 8
  • سازنده: کمپانی گیم لافت
  • سبک بازی: اتومبیلرانی

اگر به ‌دنبال یک بازی اندروید جذاب در سبک اتومبیلرانی باشید، بدون شک بازی اندروید باکس Asphalt 8  می‌تواند جزو برترنی ها باشد. استودیو گیم لافت با ارائه‌ی نسخه‌های مختلفی از این مجموعه‌ی با کیفیت، هربار گامی روبه جلو برداشته است.

گرافیک زیبای آسفالت 8 و درنهایت اجرای آن در تلویزیون گیمینگ، می‌تواند اوج لذت بردن از این اثر را برای طرفداران سری مسابقات ریسینگ فراهم کند.

بازی آسفالت 8

5 ویژگی بازی آسفالت 8:

  1. هیجان بسیار بالای مسابقه با پرش از ارتفاع
  2. وجود بیش از 100 خودروی زیبا و امکان انتخاب اتومبیل های شرکت های معروف Fiat ، Ford ، Audi و BMW
  3. اتومبیل رانی در خیابان های مختلف ونیز، گویان فرانسه، ایسلند، صحرای نوادا و …
  4. وجود 8 فصل و 180 مرحله در حالت حرفه ای
  5. امکان بازی به صورت آنلاین با دیگر کاربران جهان و یا وای فای

2- بازی Dead Cells

  • نام: سلول های مرده
  • سازنده: استودیو Playdigious
  • سبک بازی: اکشن

در بازی Dead Cells شما باید کنترل کاراکتر اصلی را به عهده بگیرید و سعی کنید تا با مبارزه و شکست نیرو‌های دشمن، مسیر مقابل خود را ایمن کنید. همچنین بازی پُر از مسیر‌های مختلف و سلاح‌های متنوعی است که بازیکن می‌تواند از آن‌ها بهره بگیرد. اما باید در نظر داشت که متناسب با رسم همیشگی آثار ژانر روگ لایگ، شما هرگز نمی‌توانید از جایی که توسط دشمنان خود مغلوب شده‌اید به بازی برگردید و پس از هر بار شکست نیز باید دوباره از مکان اولیه، بازی را شروع کنید. البته باید اشاره کرد که بعد از هر بار شکست، مسیر‌ها و چیدمان نیرو‌های دشمن نیز دچار تغییراتی خواهند شد

بازی اندروید سلول های مرده

5 ویژگی بازی سلول های مرده

  1. تکنیک های جذاب در بخش طراحی و گیم پلی
  2. مأموریت ماجراجویانه اما بسیار خطرناک
  3. قابلیت اجرا به صورت 60 فریم بر ثانیه
  4. پشتیبانی از کنترلرهای فیزیکی (گیم پد)
  5. دارای تنظیمات متعدد برای شخصی سازی کنترلرهای بازی

3- بازی Oddmar

  • نام: آدمار
  • سازنده: Mobge Ltd
  • سبک بازی: ماجراجویی

بازی Oddmar داستان شیرین و جذابی را از ماجرایی جویی یک وایکینگ با مزه روایت می‌کند. از ابتدا بازی ما با کاراکتری همراه می‌شویم که به‌تازگی دوست خود را از دست داده است و در شرایط نابسامانی به سر می‌برد. آدمار که از سوی مردم خود نیز فردی طرد شده محسوب می‌شود، به طرز جالب و عجیبی به نیرو‌های جادویی دست پیدا می‌کند. حال آدمار در ادامه سعی می‌کند تا با استفاده از نیرو‌های خود، مردم را نجات داده و موجودات اهرمینی را هم نابود کند.

5 ویژگی بازی آدمار

  1. طراحی های عالی و حرفه ای به صورت نقاشی های دستی
  2. گرافیک HD و فانتزی
  3. امکان اجرای بازی با نرخ 60 فریم بر ثانیه
  4. خط داستانی بسیار هیجان انگیز و حماسی
  5. سفر به 24 نقطه مختلف با شرایط گوناگون
بازی اندریود آدمار

بازی آدمار با خرید تلویزیون مناسب بازی تی سی ال تماشایی تر است. چرا که تلویزیون گیمینگ C635i با صفحه نمایش 55 اینچ از کیفیت تصویر UHD 4K برخوردار بوده و امکان پخش محتوای 120 هرتزی و فناوری DLG TCL که برای گیمرها مهم است را فراهم می کند.

مشخصات تلویزیون هوشمند تی سی ال 55C635i

  • مجهز به google TV
  • وضوح تصویر بسیار بالا 4K ULTRA HD
  • مجهز به فناوری QLED است
  • برخورداری از تکنولوژی HDR10+/Dolby vision و فناوری MEMC
  • مجهز به اندروید 11
  • سیستم صوتی ONKYO ژاپن با فناوری دالبی اتموس
  • امکان پخش محتوای 120 هرتزی و فناوری DLG TCL

برای آشنایی با بهترین فیلم های 2023 کلیک کنید.

4- بازی Order & Chaos 2

  • نام: نظم و آشوب 2
  • سازنده: استودیو گیم لافت
  • سبک بازی: داستانی فانتزی و چندنفره

نسخه‌ی دوم بازی Order & Chaos درست همانند گذشته، دنیای فانتزی و وسیعی را در مقابل بازیکنان قرار می‌دهد. Order & Chaos 2 بیش از صد مأموریت هیجان‌انگیز و متنوع را برای بازیکنان در نظر گرفته است که شاید تا ماه‌ها شما را همچنان سرگرم نگه‌دارد. بازی درواقع روایتگر نبرد بین چند نژاد مختلف است که هرکدام سعی در نابودی و تسخیر یک دیگر دارند. نبردی که به‌صورت تک‌نفره ممکن نیست و نتیجه‌ی آن به اتحاد و همکاری بازیکنان‌ها بستگی دارد.

بازی در ابتدا چند کلاس مختلف مانند Mage ،Warrior و مواردی از این دست را برای انتخاب و شخصی‌سازی کاراکتر‌‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد. استفاده از هر کلاس تا حدی نحوه‌ی مبارزه و روند بازی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد و به‌طور کلی تجربه‌ی متفاوتی را به شما القاء می‌کند.

بازی نظم و آشوب 2

5 ویژگی بازی نظم و آشوب 2:

  1. ایجاد و سفارشی کردن قهرمانان فانتزی
  2. 5 کلاس مختلف برای قهرمانان: Blood Knight, Ranger, Mage, Warrior و Monk
  3. امکان ارتقا و تکامل سلاح های خودتان
  4. ایجاد تیم قدرتمندی از قهرمانان برای نبرد
  5. امکان چت با دوستان به صورت آنلاین و واقعی در طول بازی کردن

5- بازی  Into the Dead

  • نام: به سوی مرگ
  • سازنده: استودیو PIKPOK
  • سبک بازی: اکشن، زامبی‌محور و ترسناک

Into the Dead به‌عنوان یک بازی اکشن و زامبی‌محور می‌تواند تجربه‌ی منحصر‌به‌فرد و بسیار هیجان انگیزی را برای شما ارائه می‌کند. در Into the Dead هدف اصلی شما کشتن زامبی‌ها نیست، بلکه عبور از میان آن‌ها است. بازی هربار بازیکن را در مسیری متفاوت با گذشته و درمقابل گروه‌های بزرگی از زامبی‌ها قرار می‌دهد. دراین‌میان کاراکتر اصلی شروع به دویدن می‌کند و تنها وظیفه‌ی شما نیز هدایت آن به چپ و راست و رسیدن به مقصد تنهایی است.

در هر مرحله مسافت مسیر متغیر و همچنین میزان شلوغی زامبی‌ها هم متفاوت است. به طوری که گاهی جاخالی دادن‌های مدام هم نمی‌تواند شما را از دست زامبی‌ها نجات دهد و درنهایت مجبور به استفاده وخریداری سلاح‌ها مختلف می‌شوید.

بازی  Into the Dead

5 ویژگی بازی Into the Dead

  1. دارا بودن گیم پلی بسیار عالی
  2. به چالش کشیدن و ماموریت های ویژه
  3. به روز رسانی مداوم و دائمی بازی
  4. استفاده از سلاح های قدرتمند و جدید
  5. پشتیبانی از تبلت های اندرویدی

6- بازی Bomb Squad

  • نام: حملات بمبی
  • سازنده: استودیو Eric Froemling
  • سبک بازی: اکشن

این روز‌ها به نسبت گذشته، آثار با کیفیت کمتری را می‌بینیم که با تمرکز روی شبکه‌های محلی بتوانند تجربه‌ی خوبی را ارائه کنند. بااین‌حال همچنان می‌توان با استفاده از ساخته‌های قدیمی و شناخته شده‌ای مانند Bomb Squad محفل‌های دوستانه یا خانوادگی را حسابی به وجد آورد. اگرچه سال‌ها از عرضه‌ی Bomb Squad می‌گذرد، اما همچنان در زمینه‌ی گرافیک و گیم‌پلی می‌تواند با خیلی از آثار هم‌سبک خود رقابت کند. Bomb Squad درواقع یک بازی گروهی است که هرچه تعداد بازیکنان آن بیشتر باشد، رقابت‌های آن نیز نفس‌گیر‌تر و جذاب‌تر رقم می‌خورد.

همچنین بخوانید: نقش متاورس در پیشرفت تلویزیون

Bomb Squad دارای چندین حالت متنوع مانند Capture the flag و فوتبال آمریکایی است که انجام هریک از آن‌ها، آن هم درکنار دوستان می‌تواند بسیار لذت بخش و سرگرم کننده باشد. طراحی هیجان‌انگیز و بسیار خوب حالت‌ها درکنار گیم‌پلی روان بازی می‌تواند به خوبی شادی و نشاط را به جمع‌های دوستانه‌ی شما تزریق کند و ساعات فراموش نشدنی را رقم بزند.

بازی Bomb Squad

5 ویژگی بازی Bomb Squad

  1. امکان بازی به صورت چند نفره به صورت آفلاین و آنلاین
  2. امکان شخصی سازی کارکتر با آیتم های گوناگون
  3. گیم پلی اعتیاد آور و جذاب
  4. کنترل ساده و روان
  5. سازگاری کامل با دستگاه های دارای اندروید ۴٫۴ و بالاتر

6- بازی LIMBO

  • نام: برزخ
  • سازنده: استودیو Playdead
  • سبک بازی: ماجراجویی

استودیوی Playdead با ساخت بازی LIMBO و ایجاد یک داستان تأثیرگذار و عمیق، موفق شد تا تحسین بسیاری از بازیکنان را برانگیزد و نام آن را در بین آثار ماجراجویی زیبا به ثبت برساند. داستان بازی آنچنان عمیق و جذاب روایت می‌شود که احتمالا تا مدت‌ها در ذهنتان ماندگار می‌ماند. LIMBO داستان پسر بچه‌ای را روایت می‌کند می‌کند که به‌دنبال خواهر گمشده‌اش می‌گردد و در همین حین قدم در مسیر تاریک و پر مخاطره‌ای می‌گذارد. بازیکن باید با به‌دست گرفتن کنترل پسربچه، سعی کند تا چالش‌ها و معما‌های پیش روی خود را حل و داستان را پیش ببرد.

البته باید گفت که گرافیک بازی LIMBO نقش بسیار پر رنگی را در تاثیر گذاری داستان و اتمسفر بازی ایفا می‌کند. پرداختن به جزئیات محیط‌ها و جلوه‌های بصیری تاریک و در عین چشم‌نواز، همگی به سیر موفقیت و تکامل بازی کمک شایانی کرده‌اند.

بازی LIMBO

5 ویژگی بازی برزخ

  1. ماجراجویی و پیش بردن بازی در مکان های متعدد
  2. مواجهه با طیف گسترده ای از معماها و پازل های مختلف
  3. داستان فوق العاده زیبا برای نجات جان خواهر
  4. دارا بودن موسیقی زیبا و دلنشین
  5. دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه گیم پلی منحصر به فرد


کلام آخر

ما در این مقاله سعی کردیم تا بهترین بازی‌های آفلاین اندروید با گرافیک بالا را به شما طرفداران خرید تلویزیون‌ هوشمند و مناسب بازی معرفی کنیم. در قسمت نظرات برای ما بنویسید که تجربه کدامیک از بازی های این مطلب را داشته‌اید و کدام بازی که در این لیست نیست را به افراد دیگر پیشنهاد می‌کنید.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*