تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی تی سی ال شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد
loader

بیست‌ و دومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات ساختمان، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و تهویه مطبوع تهران سال 1402 از 13 مهر ماه آغاز و تا 16 مهر دایر خواهد بود.

این نمایشگاه می‌تواند فرصت‌های بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم کند تا با عرضه دستاوردها و محصولات، جایگاه برند خود را در این حوزه تثبیت کنند. نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات ساختمان، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی تهران IRAN HVAC&R همه ساله با شرکت تعداد قابل‌توجهی از برندهای صنعتی داخلی و بین‌المللی در محل نمایشگاه‌های دائمی تهران برگزار می‌شود. از این نمایشگاه به عنوان یک رویداد بزرگ صنعتی در حوزه تاسیسات در خاورمیانه یاد می شود که طی آن شرکت‌های صنعتی دستاوردهای فنی و قابلیت‌های نوآورانه خود را به طیف وسیعی از شرکت‌کنندگان عرضه می‌کنند. این امر می‌تواند با افزایش تعامل عوامل موثر در این صنعت، فرصت‌های تجاری بی‌شماری را پیش‌ روی فعالین این حوزه قرار دهد.

برند تی سی ال نیز در این نمایشگاه در سالن 35 غرفه مادیران، با محصولات متنوع و جدید حضور خواهد داشت و فرصتی برای تبادل نظر، ارتقاء دانش، و تعامل با مشتریان در این صنعت را فراهم خواهد کرد.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

سوالات متداول

علت بوی نامطبوع ممکن است به دلیل تجمع قارچ و آلودگی در اطراف پنل و دمپر باشد. برای رفع این مشکل پنل داخلی می بایست سرویس شود. چنانچه بوی سوختگی از کولر به مشام می رسد ممکن است بورد دستگاه ایراد پیدا کرده و یا سیمهای ارتباطی آب شده باشد. برای رفع این مشکل با خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

بله، روی پنل پشت دریچه معمولا یک کلید برای خاموش و روشن کردن دستگاه وجود دارد.

نشت آب از کولرگازی اسپیلت دلایل مختلفی دارد. انسداد مسیر تخلیه آب، شکستگی سینی پنل داخلی، خارج شدن لوله درین، خرابی پمپ درین، نامناسب بودن عایق لوله ها، مشکل در سیکل تبرید و …
در صورت بروز این مشکل با همکاران ما در واحد خدمات پس از فروش تماس بگیرید.