تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی تی سی ال شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد
loader

رکوردشکنی جدید تی سی ال در جهان: بسیار مفتخریم که اعلام کنیم برند TCL با کسب رتبه نخست در بازار جهانی، به عنوان قهرمان بلامنازع Google TV معرفی شده است. تلویزیون های گوگل تی وی TCL، ضمن ایفای نقش برجسته در رتبه بندی جهانی، محبوبیت بالایی را در بازار جهانی تلویزیون بخصوص در قاره آمریکا دارد.

تلویزیون های Google TV تی سی ال در نمایشگاه CES 2023

برند تی سی ال در بزرگترین نمایشگاه عرضه لوازم الکترونیک و خانگی در جهان (CES 2023) از تلویزیون های هوشمند مجهز به گوگل تی وی خود رونمایی کرد. این محصولات جدید علاوه بر پشتیبانی از رابط کاربری Google TV، از کیفیت تصویر 4K و اندازه پنل تا 98 اینچ برخوردار است.

لازم به ذکر است که مدل های جدید تلویزیون های گوگل تی وی تی سی ال برای اولین بار در نمایشگاه CES 2023 معرفی شدند . TCL در نسل جدید تلویزیون های معرفی شده از فناوری های متناسب با بازی، پنل QLED و مینی ال‌ای‌دی روشن‌تر برای تصاویر قدرتمندتر و سیستم هوشمند Google TV استفاده می‌کند.

نمایشگاه CES هر سال در آمریکا برگزار شده و محصولاتی که در آن معرفی می‌شوند، شامل لوازم الکترونیکی، خانگی، تلفن همراه، رایانه های شخصی و تلویزیون است.

TCL پادشاه گوگل تی وی در جهان

گوگل تی وی؛ انتخاب برندهای برتر تلویزیون در جهان

از سال 2021 به بعد برندهای مطرح تلویزیون در دنیا از جمله سونی و TCL از رابط کاربری گوگل تی وی در تلویزیون های هوشمند خود استفاده کردند. رابط کاربری گوگل تی وی بر پایه Android TV بوده و امکان دسترسی، طبقه بندی، جستجو و تماشای محتوای مناسب شما را فراهم می کند.

برند تی سی ال بارها و بارها در سال های اخیر با رشد تولیدات و اهمیت به کیفیت تلویزیون های خود، موفق به کسب رتبه های برتر در دنیا شده است. به طوری که هم اکنون TCL با تولید تلویزیون های 98 اینچی خود، به عنوان رهبر تلویزیون های بزرگ دنیا شناخته می شود.

همچنین در آخرین رتبه ‌بندی ارائه شده در سایت OMDIA، تلویزیون تی سی ال در جایگاه دوم برند تلویزیون در سال 2022 قرار گرفته است.

تلویزیون C635i تی سی ال؛ یک گوگل تی وی محبوب

تلویزیون گوگل تی وی TCL مدل C635i از رابط کاربری Google TV بر پایه اندروید 11 پشتیبانی می کند. گوگل تی وی بر پایه اندروید است، با این تفاوت که امکان پخش محتواهای مفید و کاربر پسند را بدون مراجعه به پلتفرم‌های استریم مثل نتفلیکس و اپل تی وی به مخاطب می دهد.

امکانات تلویزیون هوشمند 55C635i تی سی ال مجهز به GOOGLE TV:

  • وضوح تصویر بسیار بالا 4K ULTRA HD
  • بهره مندی از فناوری QLED
  • تکنولوژی HDR10+/Dolby vision
  • فناوری MEMC
  • فناوری DOLBY ATMOS
  • سیستم صوتی ONKYO ژاپن
  • بهره گیری از فناوری 120HZ.DLG
  • هره گیری از آخرین فناوری DLG TCL
  • نرخ تازه سازی بالاتر و تأخیر بسیار کم

برای کسب اطلاعات بیشتر از تلویزیون های گوگل تی وی TCL به فروشگاه اینترنتی تی سی ال مراجعه کنید.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*