تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی تی سی ال شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد
loader

کولرگازی 30000 پیستونی-T3 تی سی ال مدل TAC-30CS1/KETP

TAC-30CS1/KETP -T3 30000 Air Conditioner

0 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

کولرگازی 30000 پیستونی-T3 تی سی ال مدل TAC-30CS1/KETP

TAC-30CS1/KETP -T3 30000 Air Conditioner

0 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها

کولرها دارای دو بخش indoor , outdoor (پنل و کمپرسور) می باشند. در صورت خرید تکی این محصولات خرید به صورت اتوماتیک ابطال می گردد.

tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

کمپرسور پرقدرت پیستونی

کمپرسور پیستونی که در این مدل کولر گازی به کار رفته است، از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها برای افزایش کارآمدی و کاهش مصرف انرژی بهره می‌برد. این نوع کمپرسور به دلیل مکانیزم خاص خود که شامل حرکت متناوب پیستون‌ها درون سیلندرها است، قابلیت ایجاد فشار بالا را دارا می‌باشد. این خصوصیت باعث شده تا در سیستم‌های تهویه مطبوع که نیاز به فشار بالا و عملکرد پایدار دارند، بسیار مطلوب و کارآمد باشد. کمپرسورهای پیستونی با طراحی بهینه، طول عمر بالا و مقاومت در برابر فرسودگی را تضمین می‌کنند.

کمترین میزان صدا

در کولرهای گازی TCL، به کارگیری فناوری‌های نوین در کنار کمپرسورهای کم‌صدا، به ما این امکان را می‌دهد که هوایی خنک و مطبوع را بدون هیچ گونه صدای اضافی تضمین کنیم. همچنین، این کولرها با بهره‌گیری از فناوری تنظیم خودکار، انرژی مصرفی را به طور موثر کاهش داده و در عین حال کارایی را افزایش می‌دهند، بدین ترتیب محصولی کارآمد و اقتصادی را در اختیار شما قرار می‌دهند. یکی از ویژگی‌های برجسته این محصولات، توانایی کاهش سطح صدا تا حد استثنایی ۱۸ دسی‌بل است. این کمپرسورهای بی‌صدا فضایی آرام و بدون صدا را برای شما به ارمغان می‌آورند.

قدرت پرتاب باد بالا

کولرهای گازی TCL با بهره‌گیری از طراحی مهندسی شده و پیشرفته، دارای قدرت پرتاب باد بالا هستند که این امکان را به شما می‌دهد تا حتی در گوشه‌کنار ترین نقاط فضا نیز، هوای خنک و دلپذیری را تجربه کنید. این ویژگی منحصر به فرد اطمینان می‌دهد که برودت هوا به صورت یکنواخت در کل محیط پخش شده و به تمامی زوایا و ارکان اتاق دست پیدا کند. به کمک این فناوری، هوای خنک به سرعت و به طور موثر در تمام فضا توزیع می‌شود، که این امر موجب صرفه‌جویی در مصرف انرژی و افزایش راندمان خنک‌کنندگی دستگاه می‌گردد.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس، این کالا به مدت 2 سال گارانتی قطعات و 5 سال گارانتی کمپرسور را دارا می باشد.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

سوالات متداول

علت بوی نامطبوع ممکن است به دلیل تجمع قارچ و آلودگی در اطراف پنل و دمپر باشد. برای رفع این مشکل پنل داخلی می بایست سرویس شود. چنانچه بوی سوختگی از کولر به مشام می رسد ممکن است بورد دستگاه ایراد پیدا کرده و یا سیمهای ارتباطی آب شده باشد. برای رفع این مشکل با خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

بله، روی پنل پشت دریچه معمولا یک کلید برای خاموش و روشن کردن دستگاه وجود دارد.

نشت آب از کولرگازی اسپیلت دلایل مختلفی دارد. انسداد مسیر تخلیه آب، شکستگی سینی پنل داخلی، خارج شدن لوله درین، خرابی پمپ درین، نامناسب بودن عایق لوله ها، مشکل در سیکل تبرید و …
در صورت بروز این مشکل با همکاران ما در واحد خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.