تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی تی سی ال شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد
loader

کولرگازی 12000 اینورتر-T3 تی سی ال مدل TAC-12CHSA/TPH11I

TAC-12CHSA/TPH11I -T3 12000 Air Conditioner

0 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

کولرگازی 12000 اینورتر-T3 تی سی ال مدل TAC-12CHSA/TPH11I

TAC-12CHSA/TPH11I -T3 12000 Air Conditioner

0 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

حالت باد ملایم (Gentle Breeze)

کولرهای گازی TCL به واسطه فناوری Gentle Breeze، روشی نوآورانه در خنک‌سازی را ارائه می‌دهند. این تکنولوژی که بدون ایجاد جریان‌ مستقیم باد عمل می‌کند، به کمک بیش از هزار میکرو-سوراخ که بر روی پره های S شکل محصول تعبیه شده اند، جریانی نرم و گسترده‌ از هوا ایجاد می کند. علاوه بر این، در تکنولوژی  Gentle Breeze با کاهش سرعت پره‌ها در هنگام رسیدن به دمای تنظیم شده، مصرف انرژی بهینه‌سازی شده و محیطی آرام و راحت را برای شما فراهم می‌آورد. در طراحی این سیستم از طبیعت الهام گرفته شده که تجربه لذت بردن از نسیمی خنک و ملایم را بدون ایجاد باد مستقیم و آزار دهنده برایتان ایجاد می کند.

کمپرسور اینورتر هوشمند

کمپرسورهای اینورتر هوشمند با استفاده از فناوری پیشرفته خود، قابلیت تنظیم خودکار و دقیق سرعت عملکرد را دارند، که این امر به کاهش چشمگیر مصرف انرژی و کاهش هزینه‌های برق مصرفی منجر می‌شود.کمپرسورهای Smart Inverter با تنظیم دقیق سرعت کمپرسور بر اساس نیاز واقعی به خنک‌سازی، ، نه تنها به بهینه‌سازی مصرف انرژی کمک می‌کند بلکه به حفظ ثبات دما در محیط نیز کمک می‌کند. این خاصیت از تغییرات ناگهانی دما و فشار در سیستم جلوگیری می‌کند، به این ترتیب عمر دستگاه افزایش یافته و نیاز به تعمیرات پی در پی کاهش می‌یابد. استفاده از کولرهای گازی مجهز به کمپرسور Smart Inverter به معنای قدم گذاشتن در مسیری است که هم از نظر اقتصادی و هم از نظر اکولوژیکی منطقی و بهینه است.

کولرگازی 12000 اینورتر-T3 تی سی ال مدل TAC-12CHSA/TPH11I

سیستم فیلتراسیون چهارگانه (QuadruPuri Filter)

کولرهای گازی TCL با بهره‌گیری از فیلتراسیون چهارگانه، این امکان را به شما می‌دهند تا همیشه هوایی تمیز و خالص در اختیار داشته باشید. فیلتر QuadruPuri، مجهز به چهار لایه متمایز فیلتراسیون، به شما کمک می‌کند تا از محیطی خنک و در عین حال پاکیزه لذت ببرید.

لایه اول: یک فیلتر اولیه که ذرات بزرگ معلق در هوا نظیر گرد و غبار را جذب می‌کند.

لایه دوم: فیلتر آنتی‌باکتریال با یون‌های نقره که باکتری‌ها و میکروب‌ها را از بین برده و از رشد آن‌ها جلوگیری می‌کند.

لایه سوم: فیلتر HEPA با کارایی بالا، قادر به جذب ذرات ریزی مانند آلاینده‌ها، آلرژن‌ها و دوده است.

لایه چهارم: فیلتر با چگالی بالا که کیفیت نهایی هوای خروجی را بهبود بخشیده و تضمین می‌کند که هوای خروجی از دستگاه بی‌نظیر باشد.

سیستم فیلتراسیون چهارگانه، نه تنها به بهبود سلامتی کمک می‌کند، بلکه با تأمین هوایی خنک و پاک، راحتی و آسایش شما را نیز تضمین می‌کند. استفاده از کولرهای گازی مجهز به فیلتر QuadruPuri، انتخابی هوشمندانه برای کسانی است که به دنبال بهترین‌ها در تکنولوژی خنک‌کنندگی و تصفیه هوا هستند.

کولرگازی 12000 اینورتر-T3 تی سی ال مدل TAC-12CHSA/TPH11I

سیستم رسوب زدایی خودکار در چهار مرحله (4-step Auto Clean)

حفظ سلامتی و بهداشت دستگاه‌های خنک‌کننده نه تنها برای عملکرد موثر آن‌ها بلکه برای سلامت محیط زندگی و کاری شما امری حیاتی است. کولرهای گازی TCL با بهره‌گیری از ویژگی 4-step Auto Clean ،این دغدغه را به آسانی برطرف می‌کنند. این فرایند خودکار شامل چهار مرحله مؤثر برای تمیز کردن و دفع آلودگی‌ها و باکتری‌ها از دستگاه است، که عبارت‌اند از:

پاک‌سازی مکانیکی: در این مرحله، با استفاده از سیستم‌های مکانیکی داخلی، ذرات بزرگ و ناخالصی‌های معلق در داخل دستگاه جمع‌آوری می‌شوند.

کشتن باکتری‌ها و میکروب‌ها: با استفاده از تکنولوژی‌های نوین مانند UV یا اوزون، باکتری‌ها و میکروب‌های موجود در کولر از بین می‌روند.

پاک‌سازی ژرف: در این مرحله، فیلترهای دستگاه با استفاده از روش‌های پیشرفته تمیز می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که هیچ آلودگی باقی نمی‌ماند.

خشک‌سازی: نهایتاً، سیستم کولر با استفاده از فناوری خشک‌سازی، رطوبت باقی‌مانده در دستگاه را خارج می‌کند، تا مطمئن شویم که کولر پس از پاک‌سازی کاملاً خشک و عاری از میکروب باشد.

کولرگازی 9000 روتاری-T1 تی سی ال

جریان هوای هوشمند

در این فناوری، در حالت سرمایش، هوای سرد به سمت سقف و در حالت گرمایش هوای گرم به سمت کف هدایت می شود تا تجربه ای دلنشین از سرمایش و گرمایش مطلوب را برای شما ایجاد نماید.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس، این کالا به مدت 2 سال گارانتی قطعات و 5 سال گارانتی کمپرسور را دارا می باشد.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

سوالات متداول

علت بوی نامطبوع ممکن است به دلیل تجمع قارچ و آلودگی در اطراف پنل و دمپر باشد. برای رفع این مشکل پنل داخلی می بایست سرویس شود. چنانچه بوی سوختگی از کولر به مشام می رسد ممکن است بورد دستگاه ایراد پیدا کرده و یا سیمهای ارتباطی آب شده باشد. برای رفع این مشکل با خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

بله، روی پنل پشت دریچه معمولا یک کلید برای خاموش و روشن کردن دستگاه وجود دارد.

نشت آب از کولرگازی اسپیلت دلایل مختلفی دارد. انسداد مسیر تخلیه آب، شکستگی سینی پنل داخلی، خارج شدن لوله درین، خرابی پمپ درین، نامناسب بودن عایق لوله ها، مشکل در سیکل تبرید و …
در صورت بروز این مشکل با همکاران ما در واحد خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.