تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی تی سی ال شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد
loader

تی سی ال در ادامه روند موفقیت های جهانی خود، در سال 2023 اسپانسر تیم لیگ برتری آرسنال شد. به این ترتیب TCL شریک رسمی منطقه ای لوازم الکترونیکی مصرفی آرسنال در سراسر بریتانیا، خاورمیانه و آفریقا خواهد بود.

تی سی ال شریک رسمی آرسنال در سال 2023

تی سی ال با درک جایگاه ورزش و به خصوص فوتبال در جهان، اثرگذاری خود در این عرصه را بیشتر کرده است. به طوری که در سال 2023 طبق قرارداد حمایت مالی امضا شده بین تیم فوتبال آرسنال و شرکت تی سی ال، این برند جهانی شریک رسمی آرسنال در سراسر بریتانیا، خاورمیانه و آفریقا خواهد بود.

طبق این قرارداد، لوازم الکترونیکی مصرفی TCL با تخفیفات ویژه به حامیان ارائه خواهد شد. تی سی ال در این همکاری، به عنوان هوادار تیم لیگ برتری آرسنال امکاناتی از جمله بلیط بازی فوتبال بین آرسنال و سایر تیم ها را به حامیان ارائه می کند. همچنین دیدار با بازیکنان و اسطوره های آرسنال از جمله دیگر برنامه های مهیج در راستای همکاری با تیم فوتبال آرسنال است.

تی سی ال شریک رسمی آرسنال در سال 2023

TCL در این قرارداد حمایتی، طیف وسیعی از محصولات خود از جمله تلویزیون، کالاهای سفید (لوازم بزرگ آشپزخانه شامل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی) و لوازم خانگی را به حامیان آرسنال ارائه می کند. حامیان این فرصت را خواهند داشت تا در مسابقات و بازی ها شرکت کرده و جز برندگان خوش شانس هدایا و کالاهای رسمی این باشگاه باشند. TCL در این قرارداد، مشتریان خود را به تماشای زنده مسابقات در ورزشگاه امارات و همچنین دیدار و احوالپرسی با بازیکنان و اسطوره های فعلی آرسنال دعوت می کند.

رد پای پرقدرت تی سی ال در مستطیل سبز

شرکت TCL اخیرا با حمایت از تیم های ملی و رویدادهای متعدد در رشته های مختلف ورزشی دامنه فعالیت خود را گسترش داده است. این برند همچنین با لیگ فوتبال استرالیا، فدراسیون فوتبال اسپانیا و مسابقات فوتبال باشگاهی آمریکای جنوبی معروف به کوپا لیبرتادورس قراردادهای حمایت مالی امضا کرده است.


تی سی ال رتبه اول تلویزیون های هوشمند اندروید در سال 2022

موفقیت های تی سی ال ادامه دارد:

TCL رتبه اول تلویزیون هوشمند اندروید


حمایت مالی تی سی ال از رشته های ورزشی

علاقه TCL به ورزش فقط محدود به فوتبال نیست. این شرکت بین المللی شریک جهانی فدراسیون بین المللی بسکتبال (FIBA) و جام جهانی بسکتبال بعدی در فیلیپین، ژاپن و اندونزی است. علاوه بر این، TCL برای چهارمین سال متوالی در سال 2023 شریک رسمی تیم لیگ برتر هند (IPL) Sunrisers Hyderabad (SRH) شد.

منبع: arsenal.com

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*