تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی تی سی ال شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد
loader

ماشین لباسشویی تی سی ال مدل M94-AWBL ظرفیت 9 کیلوگرم سفید

TCL M94-AWBL Washing Machine 9kg

0 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

ماشین لباسشویی تی سی ال مدل M94-AWBL ظرفیت 9 کیلوگرم سفید

TCL M94-AWBL Washing Machine 9kg

0 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 36 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

ماشین لباسشویی سری M تی سی ال، پر قدرت و ایمن

مدل M94 دارای ظرفیت شستشوی 9 کیلوگرم و حداکثر سرعت در دور خشک کن 1400RPM است. این محصول دارای 16 برنامه مجهز شستشو برای شستشوی انواع البسه است. رتبه انرژی این ماشین لباسشویی A+++ بوده و بسیار کم مصرف است. پنل زیبا و کاربردی این محصول در کنار درب بزرگ آن جلوه ای خاص به دستگاه بخشیده است.

موتور اینورتر بدون جاروبک (BLDC)

بهره گیری از موتور پرقدرت BLDC Inverter (موتورهای اینورتر بدون جاروبک) که از آخرین و بروزترین تکنولوژی موتوهای تسمه ای اینورتر در دنیا هستند، قدرت بیشتر، ایمنی بالاتر، مصرف برق کمتر و طول عمر بیشتر موتور را برای شما به ارمغان می آورد.

ماشین لباسشویی سری E تی سی ال

قابلیت افزودن لباس در زمان شستشو

این ماشین لباسشویی مجهز به قابلیت افزودن لباس در حین شستشو است. این فناوری به شما این امکان را می دهد تا لباسهای جا مانده خود را بدون قطع کامل برنامه به سایر لباسهای در حال شستشو اضافه نمایید. برای اضافه کردن لباس بعد از شروع شستشو، به می توانید به راحتی و در همان مراحل اولیه با نگهداشتن کلید Pause یا Stop شستشو را متوقف نمایید. پس از چند ثانیه سطح آب پایین آمده و امکان باز شدن درب فراهم می شود و شما می توانید لباس‌ها را اضافه و مجددا برنامه شستشو را فعال کنید. این قابلیت تا حد بسیار زیادی موجب کاهش مصرف برق و صرفه جویی در مواد شوینده می شود.

شستشوی خودکار درام

به کمک این ویژگی، شستشوی کامل درام و لوله های ارتباطی به کمک آب 95 درجه و افزودن مقداری مواد شوینده صورت می گیرد. اجرای برنامه شستشوی خودکار درام هر 6 ماه یکبار برای جلوگیری از پوسیدگی و خوردگی قطعات و افزایش طول عمر محصول توصیه می شود.

رتبه انرژی +++A

میزان مصرف انرژی که معمولا توسط سازمان استاندارد تعیین می شود، یک عامل بسیار مهم در انتخاب ماشین لباسشویی است. هر چه رتبه انرژی در ماشین لباسشویی پایین تر باشد، محصول با کیفیت تر بوده و استفاده از آن مقرون به صرفه تر است.

warranty

36 ماه گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس، این کالا به مدت 3 سال گارانتی قطعات را دارا می باشد.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

سوالات متداول

اگر بدنه ماشین لباسشویی برق داشته باشد باید ارت دستگاه را بررسی نمایید. در صورتی که پریز منزل شما ارت ندارد از یک متخصص برق برای انجام این کار کمک بگیرید.

نخ کش شدن لباس‌ها در ماشین لباسشویی شاید به این دلیل باشد که برنامه شستشو مناسب با لباس‌تان را انتخاب نکرده باشید.

برای جلوگیری از باقی ماندن نرم کننده در جاپودری ماشین لباسشویی، بهتر است نرم کننده را تا زیر خط MAX داخل جاپودری بریزید.

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.