تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی تی سی ال شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد
loader

یخچال و فریزر ساید بای ساید تی سی ال مدل S660 AWD سفید

TCL S660 AWD Side by Side Refrigerator

0 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

یخچال و فریزر ساید بای ساید تی سی ال مدل S660 AWD سفید

TCL S660 AWD Side by Side Refrigerator

0 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 36 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

یخچال فریزر ساید بای ساید تی سی ال، جادار و کم مصرف

مدل S660 از گروه ساید بای ساید تی سی ال دارای ظرفیت ناخالص 666 لیتر است. رتبه انرژی این محصول A+ بوده و در گروه محصولات کم مصرف قرار دارد. این محصول دارای 4 طبقه شیشه ای مقاوم و 2 کشوی جادار در قسمتهای یخچال و فریز است. آبریز دستگاه با طراحی زیبا، علاوه بر کاربری آسان، فضای بسیار کمی از داخل درب را اشغال کرده و امکان دسترسی به فضای بیشتر در داخل یخچال را برای شما فراهم می کند.

کمپرسور اینورتر، مصرف کمتر و طول عمر بیشتر

ساید بای ساید تی سی ال مجهز به کمپرسور اینورتر است. بهره‌مندی از این نوع کمپرسور در این محصول موجب کاهش چشمگیر سر و صدا و مصرف انرژی و همچنین افزایش طول عمر دستگاه شده است. عملکرد کمپرسور اینورتر به گونه‌ای است که دمای داخلی یخچال را ثابت نگه می‌دارد، که این به معنای ایجاد شرایط مناسب‌تر برای حفظ و نگهداری مواد غذایی است. در واقع، مدل های اینورتر با تغییر دما در داخل یخچال، به تدریج سرعت کمپرسور را بالا و پایین می کنند تا دمای فضای داخلی حفظ شود.

یخچال و فریزر ساید بای ساید تی سی ال مدل S660

فیلتر ضد باکتری

مدل S660 مجهز به فیلتر ضد باکتری است. این فیلتر نیازی به تعویض نداشته و تا حد زیادی می تواند به از بین بردن باکتری ها و رفع بوی نامطبوع در فضای یخچال کمک کند.

دریچه گردش هوای هوشمند

یکی از فناوری های بکار رفته در این محصول، دریچه گردش هوای هوشمند است. عملکرد این دریچه به گونه ای است که با گردش به سمت چپ و راست هوای سرد را در فضای داخل یخچال به گردش در آورده و تا 20% میزان بهره‌وری و سرمایش یخچال را افزایش داده و موجب حفظ طراوت و تازگی مواد غذایی موجود در فضای داخلی می شود.

یخچال و فریزر ساید بای ساید تی سی ال مدل S660
یخچال پایین فریزر تی سی ال

سرمایش و انجماد سریع

این ویژگی در مواقعی که حجم زیادی از مواد غذایی را در فضای یخچال یا فریزر قرار می دهید مورد استفاده قرار می گیرد. به کمک ویژگی سرمایش سریع در مدت زمان کوتاهی دمای داخل یخچال تا 2 درجه سانتیگراد کاهش یافته و با کمک ویژگی انجماد سریع دمای فضای داخلی فریزر در کمتر از 2 ساعت به 24- درجه می رسد. کاهش سریع دما کمک می‌کند تا مواد غذایی به سرعت سرد و یا فریز شوند، کیفیت و تازگی آنها باقی بماند و ارزش غذایی آنها حفظ شود. پس از اینکه مواد غذایی جدید به دمای یخچال و فریزر رسیدند مجددا تنظیمات دمای بخش یخچال وز یا فریزر به حالت قبل بر می گردد. ویژگی سرمایش و انجماد سریع در کاهش مصرف انرژی نقش بسیار موثری دارند.

سیستم برفک زدایی اتوماتیک (نوفراست)

به کمک سیستم برفک زدایی اتوماتیک (نوفراست)، بدون نیاز به دخالت دست و یا خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی، برفک زدایی به صورت خودکار صورت می گیرد. آب حاصل از این برفک ها به یک محفظه روی کمپرسور هدایت می شود و در آنجا توسط گرمای کمپرسور تبخیر می شود. این تکنولوژی تا حد زیادی در کاهش مصرف انرژی موثر است.

warranty

36 ماه گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس، این کالا به مدت 3 سال گارانتی قطعات و 5 سال گارانتی کمپرسور را دارا می باشد.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

سوالات متداول

چنانچه مخزن آبسردکن یخچال به شکل صحیح در قسمت مربوطه قرار نگیرد، ممکن است از آبسردکن آب چکه کند.

در صورتیکه درب یخچال را بلافاصله پس از بستن باز کنید، به علت ورود هوای گرم به داخل یخچال و ایجاد اختلاف فشار، درب به سختی باز می‌شود.

تنظیم دمای یخچال و فریزر در مدل‌های مختلف متفاوت است. بهترین بازه دمایی برای یخچال 4 درجه و برای فریزر 18، درجه است.

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.