تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی تی سی ال شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد
loader

یخچال و فریزر ساید بای ساید تی سی ال مدل S545 AGD تیتانیوم

TCL S545 AGD Side by Side Refrigerator

1 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

یخچال و فریزر ساید بای ساید تی سی ال مدل S545 AGD تیتانیوم

TCL S545 AGD Side by Side Refrigerator

1 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 36 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

یخچال فریزر ساید بای ساید تی سی ال، طراحی هوشمندانه

یخچال فریزر مدل S545 از سری ساید بای ساید تی سی ال است. این محصول با ظرفیت ناخالص 547 لیتر یک یخچال فریزر ایده آل برای آشپزخانه های کوچک است. مدل S545 دارای 4 طبقه شیشه ای و 1 کشوی کاربردی در قسمتهای یخچال و فریزر است. نمودار مصرف انرژی این محصول A بوده و در دسته محصولات کم مصرف قرار می‌گیرد.

دریچه گردش هوای هوشمند

مدل S545 مجهز به دریچه گردش هوای هوشمند است. این دریچه که در بالاترین بخش یخچال تعبیه شده است، به صورت هوشمند به سمت چپ و راست حرکت می‌کند و هوای سرد را به صورت یکنواخت داخل یخچال به گردش در می‌آورد. دریچه گردش هوای هوشمند می‌تواند تا 20% میزان بهره‌وری و سرمایش یخچال را افزایش داده و موجب حفظ تازگی مواد غذایی ‌شود.

یخچال و فریزر ساید بای ساید تی سی ال
یخچال پایین فریزر تی سی ال

حفظ تازگی مواد غذایی با سرمایش و انجماد سریع

این ویژگی در مواقعی که حجم زیادی از مواد غذایی را در فضای یخچال یا فریزر قرار می دهید مورد استفاده قرار می گیرد. به کمک ویژگی سرمایش سریع در مدت زمان کوتاهی دمای داخل یخچال تا 2 درجه سانتیگراد کاهش یافته و با کمک ویژگی انجماد سریع دمای فضای داخلی فریزر در کمتر از 2 ساعت به 24- درجه می رسد. کاهش سریع دما کمک می‌کند تا مواد غذایی به سرعت سرد و یا فریز شوند، کیفیت و تازگی آنها باقی بماند و ارزش غذایی آنها حفظ شود. پس از اینکه مواد غذایی جدید به دمای یخچال و فریزر رسیدند مجددا تنظیمات دمای بخش یخچال وز یا فریزر به حالت قبل بر می گردد. ویژگی سرمایش و انجماد سریع در کاهش مصرف انرژی نقش بسیار موثری دارند.

گردش هوای تازه با فناوری گردش هوای چندگانه

در این فناوری، هوای سرد از طریق دریچه هایی که در فاصله 10 میلیمتری زیر طبقات تعبیه شده است به صورت یکنواخت در فضای یخچال گردش پیدا میکند. گردش هوای سرد در فضای داخل یخچال موجب یکسان بودن دما در تمامی نقاط و بهبود روند سرمایش می شود. علاوه بر این گردش هوای تازه موجب افزایش ماندگاری و تازگی مواد غذایی می شود.

یخچال پایین فریزر تی سی ال

سیستم برفک زدایی اتوماتیک (نوفراست)

به کمک سیستم برفک زدایی اتوماتیک (نوفراست)، بدون نیاز به دخالت دست و یا خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی، برفک زدایی به صورت خودکار صورت می گیرد. آب حاصل از این برفک ها به یک محفظه روی کمپرسور هدایت می شود و در آنجا توسط گرمای کمپرسور تبخیر می شود. این تکنولوژی تا حد زیادی در کاهش مصرف انرژی موثر است.

warranty

36 ماه گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس، این کالا به مدت 3 سال گارانتی قطعات و 5 سال گارانتی کمپرسور را دارا می باشد.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

سوالات متداول

چنانچه مخزن آبسردکن یخچال به شکل صحیح در قسمت مربوطه قرار نگیرد، ممکن است از آبسردکن آب چکه کند.

در صورتیکه درب یخچال را بلافاصله پس از بستن باز کنید، به علت ورود هوای گرم به داخل یخچال و ایجاد اختلاف فشار، درب به سختی باز می‌شود.

تنظیم دمای یخچال و فریزر در مدل‌های مختلف متفاوت است. بهترین بازه دمایی برای یخچال 4 درجه و برای فریزر 18، درجه است.

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.