تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی تی سی ال شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد
loader

ساندبار تی سی ال مدل TS6100

TCL Soundbar 6100 series

4 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

ساندبار تی سی ال مدل TS6100

TCL Soundbar 6100 series

4 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 18 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

حجم بی نظیر صدا با ساندبار تی سی ال مدل TS6100

ساندبار تی سی ال مدل TS6100 پخش‌کننده‌ی صوتی به‌ صورت ستونی است که در حالت افقی در جلوی تلویزیون شما قرار می‌گیرد تا صدا را با حجم و کیفیت بیشتر پخش می کند و قابلیت نصب روی دیوار نیز دارد. ساندبار تی سی ال مدل TS6100 از مجموع قدرت خروجی صدای 120 وات برخوردار می باشد . قابلیت پخش صدای DOLBY AUDIO (سیستم صوتی دالبی) در این مدل ساندبار TCL دارای تكنولوژی پخش صدای فراگیر و سه بعدی است كه صدای دیجیتال را با كیفیت بسیار بالا از طریق پخش در كانالهای مجزا و مستقل به شنونده ارائه می دهد. ساندبار تی سی ال مدل ساندبارTCL مدل TS6100 مجهز به بلوتوث، ورودی HDMI، پورت USB و یک ورودی اپتیکال و یک ورودی AUX است.

سیستم صوتی دالبی DOLBY AUDIO

آوایی رسا و با کیفیت با سیستم صوتی دالبی DOLBY AUDIO

قابلیت پخش صدای DOLBY AUDIO (سیستم صوتی دالبی) تكنولوژی پخش صدای فراگیر و سه بعدی است كه صدای دیجیتال را با كیفیت بسیار بالا از طریق پخش در كانالهای مجزا و مستقل به شنونده ارائه می دهد. ساندبار TCL مدل TS6100 قابلیت پخش صدای DOLBY AUDIO (سیستم صوتی دالبی) دارد.

 

قابلیت USB ساندبار تی سی ال

قابلیت USB

این قابلیت را به کاربر می دهد که سخت افزارهای مجهز به پورت USB را مستقیما یا از طریق کابل رابط به دستگاه متصل نموده و فایلها با فرمتهای تحت پوشش دستگاه را پخش نماید.

پورت AUX

کابل AUX یک کابل صدا است که از دو طرف دو فیش 3.5 میلی متری دارد. از این کابل جهت انتقال صدا استفاده میشود. پورت AUX جهت اتصال کابل AUX به ساندبار تی سی ال می باشد.

پورت AUX ساندبار تی سی ال

جمع بندی

ساندبار تی سی ال مدل TS6100 پخش‌کننده‌ی صوتی با قابلیت نصب روی دیوار با قدرت خروجی صدای 120 وات است. دارای قابلیت پخش صدای دالبی كه صدای دیجیتال را با كیفیت بسیار بالا از طریق پخش در كانالهای مجزا و مستقل به شنونده ارائه می دهد. ساندبار تی سی ال مدل TS6100 مجهز به ورودی HDMI است که در حال حاضر بیشترین كیفیت ممكن برای انتقال صدا و تصویر است. ساندبارTCL مدل TS6100 از اتصال بلوتوث به خوبی پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید به راحتی صوت مورد نظر خود را از گوشی یا هر وسیله‌ی دیگر از طریق این ساندبار پخش کنید.ساندبار تی سی ال مدل TS6100 این قابلیت را برای کاربران فراهم می کند که سخت افزارهای مجهز به پورت USB را مستقیما و یا از طریق کابل رابط به دستگاه متصل نموده و فایلها با فرمتهای تحت پوشش دستگاه را پخش نماید. ساندبار تی سی ال مدل TS6100 دارای یک ورودی اپتیکال بوده و همچنین از یک ورودی AUX نیز پشتیبانی می‌کند.

warranty

18 ماه گارانتی مادیران

خدمات مادیران ، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد . به منظور بهره مندی از این سرویس ، گارانتی این كالا به مدت 18 ماه می باشد.

نظرات 2

  1. مهران مرادی

    با سلام و خسته نباشید
    اگر این ساند بار به تلویزیون تی سی ال متصل شود آیا صدا ی خروجی همزمان با اسپیکر تلویزیون هم ادغام میشود یعنی از هر دوتا صدا پخش شود یا فقط از ساند بار صدا پخش میشود ، ممنون

  2. حمید رضا غفاری

    در صورت وصل کردن ساندبار صدای tv قطع میشه خروجی صدا فقط از ساندبار میشه

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

سوالات متداول

شعب فروشگاه های زنجیره ای مادیران آماده ارائه خدمات تلفنی و حضوری به مشتریان است. لطفا برای مشاهده شعب فروش اقساطی اینجا را کنید.

در حال حاضر بالغ بر 230 عاملیت مجاز مادیران در سراسر ایران وجود دارد. جهت اطلاع از آدرس و یا شماره تماس نمایندگی ها با شماره 82266-021 (داخلی 1) تماس حاصل فرمایید .

چنانچه کالا با درخواست شما مطابقت نداشت، لطفا با بخش فروش و یا فروشنده مربوطه تماس حاصل نمایید.

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.