تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی تی سی ال شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد
loader

کولرگازی 9000 روتاری-T1 تی سی ال مدل TAC-09CHSA/XA41

TCL TAC-09CHSA/XA41-T1 9000 Air Conditioner

1 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

کولرگازی 9000 روتاری-T1 تی سی ال مدل TAC-09CHSA/XA41

TCL TAC-09CHSA/XA41-T1 9000 Air Conditioner

1 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

کولرهای گازی تی سی ال سری XA41، ویژه مناطق معتدل

کولرهای گازی اسپیلت سری XA41 تی سی ال، بهترین انتخاب برای شهرهای مرطوب و معتدل هستند. این نوع از کولرهای گازی می توانند در فصول مختلف سال هم در گرما خنک کننده خوبی باشند و هم در سرما جایگزین مناسبی برای بخاری باشند. این نوع از کولرهای گازی مجهز به کمپرسور روتاری On/Off هستند و در مناطق مرطوب و معتدل کارایی مناسب و بازدهی بالایی دارند. سری XA41 مجهز به رطوبت زدای مستقل، تایمر 24 ساعته، نمایشگر مخفی و صدای بسیار کم می باشد.

مجهز به کمپرسور قدرتمند روتاری

کمپرسورهای روتاری دارای راندمان بالا و مصرف برق و انرژی کمتری نسبت به سایر انواع کمپرسور هستند. مصرف برق پایین کمپرسورهای روتاری، آنها را به کمپرسورهای مناسب برای کولرهای گازی خانگی تبدیل کرده است. این کمپرسورها لرزش و سر و صدای بسیار کمی دارند و عمدتا در مناطقی که دارای آب و هوای معتدل هستند مورد استفاده قرار می گیرند. هزینه تعمیر این کمپرسورها به مراتب پایین تر از سایر مدلها است.

کولرگازی تی سی ال
کولرگازی تی سی ال

جریان هوای هوشمند

در این فناوری، در حالت سرمایش، هوای سرد به سمت سقف و در حالت گرمایش هوای گرم به سمت کف هدایت می شود تا تجربه ای دلنشین از سرمایش و گرمایش مطلوب را برای شما ایجاد نماید.

قدرت پرتاب باد بالا

پنل داخلی این کولرها با ابعاد بزرگ طراحی شده است که امکان پرتاب باد با قدرت بالا را فراهم می کند. این ویژگی در بهبود عملکرد سرمایش بسیار موثر است.

کولرگازی تی سی ال

جعبه الکتریکی ضد حریق

بهره گیری از ماده BMC در طراحی جعبه کنترل الکتریکی کولرگازی موجب افزایش مقاومت آن در برابر آتش سوزی، حرارت و فرسایش می شود.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس، این کالا به مدت 2 سال گارانتی قطعات و 5 سال گارانتی کمپرسور را دارا می باشد.

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.