تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی تی سی ال شامل ارسال و نصب رایگان می‌باشد
loader

تلویزیون QLED UHD 4K هوشمند google TV تی سی ال مدل C735 سایز 75 اینچ

TCL C735 QLED UHD 4K Google TV 75"

2 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر

تلویزیون QLED UHD 4K هوشمند google TV تی سی ال مدل C735 سایز 75 اینچ

TCL C735 QLED UHD 4K Google TV 75"

2 نفر برای این محصول رای داده اند.
ارسال نظر
  • تکنولوژی ها
tag
کالای همراه:

tag 24 ماه گارانتی مادیران
tag موجود در انبار

توضیحات تکمیلی

اطلاعات فنی

گارانتی مادیران

نظرات کاربران

توضیحات محصول۱

تلویزیون C735 تی سی ال؛ یک محصول تمام عیار

محصول جدید تی سی ال، تلویزیون هوشمند مدل 75C735 است. این محصول در کنار کیفیت تصویر 4K ULTRA HD از فناوری QLED یا نقطه کوانتومی پشتیبانی می کند که رنگ هایی با بیشترین خلوص را نمایش می دهد. تلویزیون تی سی ال مدل 75C735 از تکنولوژی HDR10+/Dolby vision برای نمایش رنگهایی زنده و واقعی با دامنه رنگ گسترده تر WCG بهره می برد.
تلویزیون هوشمند 75C735 تی سی ال با بهره گیری از فناوری 120HZ.DLG نرخ تازه سازی بالاتر و تأخیر بسیار کم را نسبت به قبل به ارمغان می آورد. وجود سیستم GOOGLE TV در این تلویزیون دسترسی به دنیایی از ویدیو و سرگرمی را ممکن ساخته است. این تلویزیون مجهز به اسپیکر برند ONKYO ژاپن می باشد که به همراه فناوری DOLBY ATMOS تجربه صدای شگفت انگیز را فراهم می کند.

رزولوشن تصویر ULTRA HD 4K و QLED

کیفیت تصویر ULTRA HD 4K و فناوری کوانتوم دات

تماشای با شکوه جزئیات همراه با تلویزیون UHD 4K هوشمند google TV تی سی ال مدل C735 در کنار بهره مندی از فناوری QLED طیف وسیعی از رنگ ها را با نهایت وضوح به نمایش می گذارد. برای لذت بردن از محتوای تولید شده با کیفیت 4K تلویزیون UHD 4K تی سی ال مدل C735 گزینه مناسبی است. تلویزیون C735 تی سی ال دارای لایه‌ی نقاط کوانتومی بوده که با فناوری نور پس زمینه سازگار می باشد. این تکنولوژی باعث ایجاد رنگ هایی با بیشترین خلوص می گردد.

 

تکنولوژی MEMC

MEMC کاهش لرزش و کندی تصاویر

فناوری MEMC در تلویزیون 75 اینچ تی سی ال مدل C735 با استفاده از روش های درون یابی، سرعت انتقال تصاویر را افزایش می دهد. به این ترتیب هنگام تماشای حرکات سریع بخصوص در مسابقات، بازی یا صحنه های اکشن، تصاویر واقعی تر جلوه می کند. MEMC با حذف لرزش های تصویر از سو سو زدن صفحه جلوگیری می کند.

Google TV و android 11

تلویزیون C735 تی سی ال؛ ورود به دنیای سرگرمی و هوشمندی

رابط کاربری گوگل تی وی یک سرویس ویدیوی آنلاین درخواستی است که توسط کمپانی گوگل اداره می شود. تلویزیون UHD 4K هوشمند google TV تی سی ال مدل C735 هم از گوگل تی وی و هم از اندروید 11 پشتیبانی می کند. لذت واقعی سرگرمی در دنیای اینترنت و تماشای ویدئوی های مورد علاقه را در تلویزیون C735 تی سی ال جستجو کنید.

DOLBY VISION و HDR10+

دو تکنولوژی HDR 10+ | DOLBY VISION و رنگ های بی نهایت زنده

تلویزیون هوشمند 75C735 تی سی ال از تکنولوژی DOLBY VISION  و 10+HDR پشتیبانی می‌کند. این تکنولوژی با افزایش نمایش نقاط روشن به صورت روشن‌تر و نقاط تاریک به صورت تیره‌تر، عمق تصاویر را افزایش می‌دهد. تکنولوژی HDR10+DOLBY VISION در تلویزیون 75 اینچتی سی ال مدل C735 باعث می‌شود طیف وسیع‌تری از رنگ‌ها به صورت طبیعی و زنده در این قاب دیده شوند.

فناوری 120HZ.DLG و نرخ تازه سازی بالاتر

تلویزیون 75 اینچ تی سی ال مدل C735 از فناوری 120HZ.DLG برای کاهش نرخ تأخیر برخوردار است. این فناوری برای دیدن فیلم‌‌ها و مسابقات ورزشی و همچنین بازی‌های کامپیوتری مناسب است.

فناوری 120HZ.DLG و نرخ تازه سازی بالاتر
تکنولوژی WIFI Screen Mirror

تکنولوژی WIFI Screen Mirror

تلویزیون هوشمند 75C735 مجهز به قابلیت WIFI Screen Mirror است. با این تکنولوژی کاربران می‌توانند به راحتی گوشی موبایل خود را بدون نیاز به سیم به تلویزیون متصل کنند و از تماشای صفحه گوشی خود بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت ببرند.

اتصالات و درگاه ها

تلویزیون UHD 4K هوشمند google TV تی سی ال مدل C735 سایز 75 اینچ دارای دو درگاه USB.02 و چهار درگاه HDMI است . این تلویزیون دارای 32گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت رام می باشد. در تلویزیون C735 تی سی ال، اتصال ساندبار و اسپیکر موبایل از طریق Bluetooth فراهم است.

جمع بندی

تلویزیون هوشمند تی سی ال 75C735 با وضوح تصویر بسیار بالا 4K ULTRA HD مجهز به فناوری نقطه کوانتومی است که امکان تماشای محتوای به روز با واقعی ترین رنگ ها را فراهم می کند. تلویزیون تی سی ال مدل 75C735 از تکنولوژی HDR10+/Dolby vision پشتیبانی می کند. این تلویزیون جدید تی سی ال با بهره گیری از فناوری 120HZ.DLG امکان پخش محتوای 120 هرتزی را برای شما محیا می کند. رابط کاربری GOOGLE TV بر روی اندروید 11 امکان دسترسی به دنیایی از ویدیو و سرگرمی را برایتان ممکن می کند. سیستم صوتی ONKYO ژاپن به همراه فناوری DOLBY ATMOS تجربه شنیدن وضوح صدا را به شما هدیه می کند. این تلویزیون 75 اینچ تی سی ال دارای دو درگاه USB.02 و چهار درگاه HDMI جهت اتصال انواع دستگاه ها به تلویزیون است.

warranty

2 سال گارانتی مادیران

خدمات مادیران، ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده گروه ماشینهای اداری ایران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس ، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه می باشد.

نظرات 4

  1. حسین محمدی

    تی سی ال از سال 1389 وارد بازار ایران شد و تا سال 1395 شرکای تجاری متعددی در هزیگ از بخش های لوازم خانگی تهویه و تبرید و لوازم خانگی داشت از سال 1396 نماینده انحصاری این برند شرکت پیشکسوت و خوشنام مادیران است در بدو ورود تس سی ال رتبه پنجم جهانی و هم اکنون رتبه دوم جهانی در زمینه تولید تلوزیون در دنیا را دارد و در بازار امریکا رتبه نخست سرعت در تصاحب سهم بازار قطعا با اعلام آمار سال 2022 میلادی و یا حداکثر در دو سال اینده به رتبه نخست جهانی خواهد رسید تی سی ال از معدود تولید کنندگان تلوزیون در جهان است که پنل ( صفحه نمایش ) تلوزیون های خود را تولید و در کنار ان تامین کننده پنل برای دیگر تولید کنندگان تلوزیون نیز می باشد فناوری OPEN CELL که در پنل های TCL مورد استفاده است بدلیل جدا بودن ماژول لیکوئید ( صفحه کریستال مایع ) از ماژول بک لایت ( تامین کننده نور پس زمینه ) در زمان سوختن ال ای دی های تامین کننده نور پس زمینه امکان تعویض انها را براحتی و بدون خطر صدمه دیدن صفحه لیکوئید فراهم می سازد این موضوه هزینه تعویض بک لایت را بشدت کاهش و باعث افزایش میانگین عمر پنل های TCL می گردد ضمنا برخلاف تصور عموم که فناوری QLED را فناوری انحصاری سامسونگ میدانند این فناوری حاصل همکاری کنسرسیومی متشکل از شرکتهای سامسونگ و تی سی ال توسعه یافته است همانگونه که شکوفایی ال جی در صنعت تلوزیون بعد از خرید شرکت پیشکسوت در زمینه صوت و تصویر یعنی زنیط آمریکا و خرید سهام فیلیپس در شرکت LG PHILLIPS یا LG Display فعلی رخ داد قطعا خرید شرکت RCA امریکا با 103 سال قدمت در صنعت صوت و تصویر ( تامین کننده اولیه تجهیزات استودیویی و فرستنده های تلوزیونی تهران و آبادان در سال 1337 که توسط بخش خصوصی راه اندازی شد و همچنین تامین کننده خط تولید و قطعات اولین برند تلوزیون ایرانی RTI ( برگرفته از حروف اول کلمات رادیو تلوزیون ایران ) که بعد ها توسط تی سی ال به شرکت اون چین فروخته و در حال حاضر در مالکیت هلدینگ کورتیس کانادا قرار دارد و تامسون فرانسه ( سهامدار اصلی و اولیه شرکت تکتا اولید کننده تجهیزات فرستنده های رادیویی و تلوزیونی ایران که در حال حاضر مالکیت صد در صد ان در اختیار ایران است ) و تامین کننده اصلی تجهیزات استودیویی و فرستنده های مورد نیاز جهت پخش رنگی در ایران در نیمه دوم دهه 50 خورشیدی می باشد در جهش فناوری و تصاحب بازارهای جهانی توسط TCL نقش اصلی را ایفا نموده است قطعا تولید تلوزیونهای بالا رده تی سی ال مدلهای C-735 و در اینده نزدیک C-835 خلا وجود تلوزیونهای بالا رده در ایران که تا کنون با ورود تلوزیونهای قاچاق با برندهای سونی و سامسونگ و ال جی و پاناسونیک پر می شد را بخوبی پوشش خواهد داد قیمت مناسب در کنار خدمات پس از فروش معتبر در سراسر کشور نیز انگیزه لازم برای کسانیکه در پی بهترین ها هستند را برای خرید این دو محصول بالارده که سطح عالی تصویر ( با کیفیت دالبی ویژن ) و صدا ( با کیفیت دالبی اتیموس با استفاه سیستم صوتی شرکت خوشنام اونیکو ژاپن ) برای خرید این محصول فراهم می سازد سرعت بروز رسانی 120 هرتز و ورودی با فناوری HDMI نسخه 2.1 قطعا این سری تلوزیونهای TCL را بعنوان تلوزیون های ایده ال گیمرهای حرفه ای مبدل می سازد کیفیت مونتاژ عالی مادیران در تولید مانیتورهای ال جی و ایکس ویژن و AOC و تلوزیونهای شارپ و ایکس ویژن در صنایع الکترونیک ده های متمادی به اثبات رسیده است

  2. غلامرضا حیدری

    با توجه به مشخصات فنی و قیمت این تلویزیون به نظر واقعا فوق العاده است.

    • مافی

      مگه این تلویزیون وارد بازار شده؟
      من پرسیدم گفتن هنوز نیومده

  3. مافی

    سلام لطفاً این تلویزیون رو موجود کنید
    یا اینکه بفرمایید کی قرار وارد بازار بشه
    مشخصات خیلی خوبی داره

ارسال نظر

برای ارسال نظر باید قسمت های ستاره دار را پر کنید.

*
*

سوالات متداول

برای اشتراک گذاری فیلم، موسیقی و عکس در تلویزیون های تی سی ال مدل C635/65-55 مطابق روش زیر عمل کنید:

  • دکمه هوم بار ﺑر روی رﯾﻣوت ﮐﻧﺗرل را ﻓﺷﺎر دهید.
  • در صفحه اﺻﻠﯽ وارد MagiConnect ﺷوﯾد
  • برنامه QR اﺳﮑن (ﺑﺎرﮐد ﺧوان) را ﺑر روی ﮔوﺷﯽ داﻧﻠود و ﻧﺻب کنید.
  • برنامه QR اﺳﮑن، ﺑﺎرﮐد را ، از روی صفحه ﺗﻠوﯾزﯾون اﺳﮑن ﮐرده ، ﻟﯾﻧﮏ داﻧﻠود برنامه ﺑه ﮔوﺷﯽ ھﻣراه ارﺳﺎل ﻣﯽ ﺷود.
  • برنامه T-CAST را داﻧﻠود ﮐرده ، ﺗﻠوﯾزﯾون و ﮔوﺷﯽ هر دو به ﯾﮏ ﻣودم نقطه اتصال( ﺑﺎﯾد ﻣﺗﺻل ﺷوﻧد و درون ﯾﮏ شبکه ﺑﺎﯾد ﻗرار ﺑﮕﯾرﻧد ، ﺑﺎ اﺟرای ﻧرم اﻓزار T-CAST ﺑر روی ﮔوﺷﯽ، ﻣوزﯾﮏ، ﻓﯾﻠم و ﻣدﯾﺎ ، که داﺧل حافظه ﮔوﺷﯽ اﺳت را اﻧﺗﺧﺎب کنید.
  • Cast To TV را زده ، ﻓﺎﯾل ھﺎی ﺻوﺗﯽ و ﺗﺻوﯾری به صفحه ﺗﻠوﯾزﯾون ﻣﻧﺗﻘل ﻣﯽ ﺷود .

برای نصب نرم افزار روی تلویزیون C635 تی سی ال مطابق روش زیر عمل کنید:

به دو طریق می توانید روی تلویزیون تی سی ال، نرم افزار نصب کنید.
1- از طریق Google Play
وارد قسمت جستجو شده و نرم افزار مد نظر را سرچ کنید.
در صورت فعال بودن و رفع فیلتر Google Play، نرم افزار را نصب و راه اندازی کنید.

2- از طریق USB
نرم افزارهای مد نظر سازگار با نسخه اندروید TV را دانلود کرده و بر روی فلش انتقال می دهیم و به پورت USB تلویزیون متصل می کنیم. سپس مراحل زیر را طی کنید:

  • دکمه HOME بر روی ریموت کنترل را فشار دهید.
  • در قسمت برنامه ها وارد گارد محافظت شوید.
  • وارد مدیر برنامه و قسمت نصب شوید.
  • بعد از منوی درایو USB وارد فلش شوید و نصب نرم افزار را انجام دهید.

برای نصب نرم افزار روی تلویزیون های تی سی ال مدل

43S6500/6510
55/65C715-50/55P615/725-50/55/65P8SA-55P8M

مطابق روش زیر عمل کنید:

1- دانلود مستقیم از طریق مرورگر
ابتدا دکمه HOME بر روی کنترل را زده ، وارد قسمت هوشمند تلویزیون شوید.
در مرورگر قسمت آدرس بار ، نرم افزار مورد نیاز خود را نوشته و آن را جست و جو و سپس دانلود کنید.
فایل دانلود شده در صفحه اصلی در قسمت رسانه ، در مسیر حافظه داخلی و پوشه دانلود ذخیره می شود وارد آن قسمت شده و با کلیک بر روی نرم افزار آن را نصب کنید .

2- از طریق اتصال فلش
نرم افزارهای مد نظر سازگار با نسخه اندروید TV را دانلود کرده و بر روی فلش انتقال میدهیم و به پورت USB تلویزیون متصل می کنیم
ابتدا دکمه HOME بر روی کنترل را زده ، وارد قسمت هوشمند تلویزیون شوید.
در قسمت صفحه اصلی وارد قسمت رسانه شوید
وارد حافظه جانبی یا همان فلش شوید و نصب نرم افزارها را انجام دهید .

برای ثبت اطلاع رسانی از موجودی محصول، لطفا شماره موبایل خود را از قسمت حساب کاربری تکمیل کنید.